Syed Yawar Abbas Zaidi

Autorisasjon (2011)

Tøyen legekontor Telefonnummer22 19 35 2322 19 35 ...
Åkebergveien 32A 0650 Oslo
Syed Yawar Abbas Zaidi er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Syed Yawar Abbas Zaidi

Veldig lett å ha tillit til, hyggelig og snill lege

Jeg kom fra en fastlege jeg hadde hatt i mange år, men som ved ett tilfelle gjorde noe jeg anså som et grovt tillitsbrudd. Dette forklarte jeg Dr Zaidi og at sånn ville jeg ikke ha det på nytt.
Jeg har per nå desverre en lang sykdomshistorie, men føler at jeg slipper å forklare alt ned til minste detalj hos Zaidi. Han har lest seg opp på mine journaler og vet hva jeg har vært igjennom. Anbefaler ham på det aller sterkeste. Jeg kommer ikke til å bytte fastlege igjen. Dette er en jeg vil fortsette hos så lenge jeg kan.

JEG HAR HATT HELSEPROBLEMER SIDEN JEG VAR 9 ÅR IDAG ER JEG 44 ÅR.

Jeg er operert 3 ganger i benet og 2 ganger i ryggen, jeg kan ikke operere på nytt ,fordi da havner jeg i rullestol eller seng ,
Det har jeg fått vite etter at jeg lå en uke på nevrologisk avdeling på ullevål sykehus , jeg tok alle tester som var å ta, leger hadde møter med hverandre om hva de skal gjøre med meg ? de kunne ikke finne noen løsning !
De ba meg reise hjem etter en uke med venting og komme tilbake om en måned, for å snakke med den høyeste overlegen som jobber halv dag 3 ganger i uken meget dyktig han hadde stått og sett på min siste operasjon (han er ca 80 år gammel) , han sa til meg at uansett hvilken lege eller hvor i verden, som kunne love å gjøre meg frisk ville sørge for at jeg blir lam fra livet og ned eller fra halsen og ned,
Denne nye legen på tøyen legekontor viser meg respekt tar seg god tid,har meget stor forståelse for min sykdom, han er meget dyktig i sin jobb og er menneskelig med bena på jorda,jeg har møtt mange i helsepersonell så jeg har erfaring om dyktighet og vennlighet med en gang jeg snakker med en lege.

Hyggelig og folkelig

En trivelig mann, lytter til deg og er et medmenneske. Interessert i å lære nytt, og avfeier deg ikke.
Rent profesjonellt er jeg ikke like fornøyd, opplever at han har gjort feil et par ganger og at han ikke har greid å holde tidsfrister og følge opp som forventet. Når det skal sies, merker jeg at han alltid gjør så godt han kan, og det er veldig positivt.

Super lege!

Jeg har ikke denne lege som min fastlege, men som jeg forstod er han akutt medisiner. Jeg var uheldig og var med i en bilulykke i Nord. For en utrolig bra måte Dr. Zaidi taklet hele situasjonen på. Fantastisk behandling og god infomarmasjon. Må si de i området er heldige som har han som lege der!

veldig bra lege

Jeg er fornøyd med han på alle vis. Han er svært hyggelig å snakke med. Han virker å være meget dyktig. Jeg glad for at jeg valgte han som min fastlege.