Lars Johannes Huneke

Skarven Legesenter Mann, 48 år

Autorisert2004
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser 30 av 1100
Vil du bytte til denne fastlegen?

Skarven Legesenter

4. etasje Strandgata 52 9600 Hammerfest
Lars Johannes Huneke er en av 13 fastleger i Hammerfest

Siste vurderinger av Lars Johannes Huneke

dårlig og følge opp

dårlig og følge opp pasienter og dårlig og kommunisere,glemmer pasienten. Roter med journaler og glemmer fort å følge opp pasienten. Virker uansvarlig og lite interessert i pasienten.

Fastlege

Elendig på omsorg over for sine pasienter. Han forstår ikke at han må gå inni pasienten sin historie å skjønne hva man går igjennom.

Kollegialitet går foran pasientens behov

Når en viktig medisin for meg, i en beredskapspakke sammen med to andre medisiner som jeg har fått i 20-25 år før en kom til Hammerfest, blir nektet resept på, må en bare gi opp. Kan bemerke at det ikke er livsviktig medisin, men viktig for mitt vedkommende. Det førte til at jeg følte at jeg måtte være stasjonær i Hammerfest. Det finnes ikke apotek rundt hvert nes og i tillegg til dårlig kommunikasjon enkelte steder. Hva gjør en da?

desverre ikke fornöyd!

Föler ikke han forsto meg og tok ikke tak i problemene.Fikk det jeg bad om av undersökelser,medisiner,sykemelding o.l men ikke engasjert i HVORFOR jeg önsket det..Virket alltid stresset når jeg kom.Får samlebåndsfölelse..Var alltid höflig,det skal han få :)

Dyktig lege

Har hatt Lars som fastlege i noen år nå og har bare positive erfaringer. Han er grundig når det er behov for det. Han har en uformell men saklig tone som jeg liker. Jeg opplever ikke ham som stressende, kanskje fordi jeg selv er mer stresset enn ham. Uansett, han får jobben gjort og jeg får den hjelpen jeg trenger. Må også nevne at forværelset er svært imøtekommende og positiv de gangene jeg tar kontakt. Dyktige folk i frontlinjen gjør Lars til en god fastlege også på denne måten.