Lars Johannes Huneke

Autorisasjon (2004)

Bryggen/Skarven legesenter Telefonnummer78 40 24 5578 40 24 ...
Strandparken 1 Strandgata 52 9616 Hammerfest
Lars Johannes Huneke er en av 16 fastleger i Hammerfest

Siste vurderinger av Lars Johannes Huneke

Flink i sitt yrke, lytter og hjelper deg som pasient raskt. Sitter ikke å duller og jatter med meg som pasient, men er ærlig i sine tilbakemeldinger og forklarer godt hvorfor og hva under konsultasjon. Kan være noe ventetid hvis han har vakt dag,den dagen jeg har time, pga øhjelp eller amb. Men dette gjelder alle leger når de har vakt.

Samlebånds pasient

Lars har for dårlig tid til å sette seg inn i pasientens problemer å bare haster avgårde til neste pasient uten å faktisk spørre pasienten om hvor skoen trykker!

Styr unna!

Useriøs, tar ikke på alvor pasientene sine bekymringer og mangler kunnskap. Er ofte forsinket og det virker som at han vil få pasientene ut av kontoret sitt fortest mulig uten å vurdere mulige årsaker til sykdom. Fastlegen fra Wish.

Vennlig og imøtekommende

Lars har vært min fastlege i mange år, og han er lett å forholde seg til. Dersom det foreligger en misforståelse, er det enkelt å få den korrigert ved å ringe til han.
Har også opplevd han støttende ved sorg og tap i familien. Han kan også si fra, men så langt har jeg ikke blitt fornærmet da jeg forstår begrunnelsen. Han kan kanskje jobbe mer med nettbaserte løsninger.

Useriøs og lat

Lars har en veldig slapp og lat holdning. Virker ekstremt uintressert i pasientens problem og å finne løsning. Han antar mye og er ikke nøye. Han tar ofte private tlf. samtaler under legetimer. Er ikke tilstedet og ønsker bare å skynde seg og bli ferdig med legetimen. Ikke flink med oppfølgning.