Lars Johannes Huneke

Autorisasjon (2004)

Bryggen/Skarven legesenter Telefonnummer78 40 24 5578 40 24 ...
Strandparken 1 Strandgata 52 9616 Hammerfest
Lars Johannes Huneke er en av 16 fastleger i Hammerfest

Siste vurderinger av Lars Johannes Huneke

Kollegialitet går foran pasientens behov

Når en viktig medisin for meg, i en beredskapspakke sammen med to andre medisiner som jeg har fått i 20-25 år før en kom til Hammerfest, blir nektet resept på, må en bare gi opp. Kan bemerke at det ikke er livsviktig medisin, men viktig for mitt vedkommende. Det førte til at jeg følte at jeg måtte være stasjonær i Hammerfest. Det finnes ikke apotek rundt hvert nes og i tillegg til dårlig kommunikasjon enkelte steder. Hva gjør en da?

desverre ikke fornöyd!

Föler ikke han forsto meg og tok ikke tak i problemene.Fikk det jeg bad om av undersökelser,medisiner,sykemelding o.l men ikke engasjert i HVORFOR jeg önsket det..Virket alltid stresset når jeg kom.Får samlebåndsfölelse..Var alltid höflig,det skal han få :)

Dyktig lege

Har hatt Lars som fastlege i noen år nå og har bare positive erfaringer. Han er grundig når det er behov for det. Han har en uformell men saklig tone som jeg liker. Jeg opplever ikke ham som stressende, kanskje fordi jeg selv er mer stresset enn ham. Uansett, han får jobben gjort og jeg får den hjelpen jeg trenger. Må også nevne at forværelset er svært imøtekommende og positiv de gangene jeg tar kontakt. Dyktige folk i frontlinjen gjør Lars til en god fastlege også på denne måten.

Overfladisk

Har hatt han som lege. Tok IKKE tak i min sykdom, virket nedlatende, og kom med uttalelser som fikk meg til å få
Øle meg som masete pasient!

god og lojal lege

Han er stabil og trofast lege som har vært her lenge.Han tar seg tid og lytte.