Daniela Ivan

Tlf: 78 40 77 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Daniela Ivan er en av 12 fastleger i Hammerfest

Siste vurderinger av Daniela Ivan

Fornøyd i mange år

Daniela er lett å kommunisere med, hun lytter, det er øyekontakt under samtalen. Hun virker stø og trygd, hun inngir tillitt. Det kan være litt lang ventetid å få legetime hos henne.

Lyttende og empatisk.

Har vært legen min i snart 13 år. Savnet henne når hun har vært borte. Lyttende, åpen for forslag fra meg.

Uintresert lege

Hadde henne som lege i ca. to år og den første tiden var grei men det skjedde ikke noe av det ho skulle gjøre blei bare lovnader. Etter som tiden gikk så jeg at denne legen ikke forsto mine problemer selv om ho sa at dette ordner jeg. Det ente med at jeg måtte bytte lege ho var ikke lege som kunne stoles på.

Lite interessert

Daniela virker lite interessert i hva pasienten har å si, å lytter ikke på pasientens vilje angående behandling. Hun kan framstå som å være for "opptatt" til å ta seg av pasienten sin og følte ikke jeg hadde særlig god kommunikasjon med henne, den gikk for det meste en vei. Vil heller ikke lytte dersom gitte medisiner ikke fungerer slik de skal å fortsetter bare i gamle spor å skriver ut nye doser med medisiner som ikke funker framfor å prøve andre alternativer til medisiner eller behandling.

Missfornøyd

Går til legen når jeg virkelig trenger og få hjelp.. Så føler jeg at jeg blir tatt lite seriøst og hun tar ikke tak i ting.
Lite interessert og lite sympatisk rett og slett!

MEGET dyktig lege

Har hatt henne som fastlege i over 14 år, og kan virkelig anbefales.

Anbefales ikke....

Oppleves som uinteressert i det man har og fortelle, når man prøver og forklare hvordan man føler seg o.l.

Lite interessert i å hjelpe deg videre, selv når man ber om det på eget intiativ.

klok og empatisk

omsorgsfull, grundig, likeverdig ned pasienten. glad for at hun er min lege. savna henne som lege da hun hadde permisjon for å ta omsorg for batn, noe som hun må kunne som alle andre. flott lege!!!!!

Veldig bra

Hun er en uhøytidelig og svært faglig kompetent lege som alltid tar meg og mine problemstillinger på alvor. Føler meg godt ivaretatt som pasient når jeg er hos henne.

Anbefales ikke

Ikke interessert i pasienten. Kunnskapsløs og følger ikke opp prøver eller henvisninger.

Arrogant og kunnskapsløs

Totalt uinteressert i pas. Kunnskapsløs i henhold til allmen medisin. Vanskelig og forstå og særdeles mye borte.

Var ikke fornøyd med henne, hun så virkelig ikke meg som pasient! bytta lege og fikk den hjelpen jeg trengte.

Helt greit

Synes kommunikasjonen kunne vært bedre. Ellers så er hun ikke den verste eller beste legen jeg har vært hos.

Helt grei!

Absolutt ikke den beste legen jeg har hatt, synes hun er veldig upersonlig og tar seg ikke tid til å høre på pasienten. Fikk en liten følelse av at man "forstyrret" henne de gangen man skulle til henne.

Dyktig!

Lyttende og handlekraftig. Forståelsesfull og gir gode råd og god informasjon.