Daniela Ivan

Krøkebærveien 2 9610 Rypefjord
Daniela Ivan er en av 12 fastleger i Hammerfest

Siste vurderinger av Daniela Ivan

Fornøyd i mange år

Daniela er lett å kommunisere med, hun lytter, det er øyekontakt under samtalen. Hun virker stø og trygd, hun inngir tillitt. Det kan være litt lang ventetid å få legetime hos henne.

Lyttende og empatisk.

Har vært legen min i snart 13 år. Savnet henne når hun har vært borte. Lyttende, åpen for forslag fra meg.

Uintresert lege

Hadde henne som lege i ca. to år og den første tiden var grei men det skjedde ikke noe av det ho skulle gjøre blei bare lovnader. Etter som tiden gikk så jeg at denne legen ikke forsto mine problemer selv om ho sa at dette ordner jeg. Det ente med at jeg måtte bytte lege ho var ikke lege som kunne stoles på.

Lite interessert

Daniela virker lite interessert i hva pasienten har å si, å lytter ikke på pasientens vilje angående behandling. Hun kan framstå som å være for "opptatt" til å ta seg av pasienten sin og følte ikke jeg hadde særlig god kommunikasjon med henne, den gikk for det meste en vei. Vil heller ikke lytte dersom gitte medisiner ikke fungerer slik de skal å fortsetter bare i gamle spor å skriver ut nye doser med medisiner som ikke funker framfor å prøve andre alternativer til medisiner eller behandling.

Missfornøyd

Går til legen når jeg virkelig trenger og få hjelp.. Så føler jeg at jeg blir tatt lite seriøst og hun tar ikke tak i ting.
Lite interessert og lite sympatisk rett og slett!