Daniela Ivan

2001

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Ingen på venteliste

Allmed legesenter Telefonnummer78 40 77 0078 40 77 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sjøgata 9 9600 Hammerfest
Daniela Ivan er en av 9 fastleger i Hammerfest

Siste vurderinger av Daniela Ivan

Oppmerksom og folkelig

Jeg oppfatter Daniella som meget dyktig, grundig og veldig lett å kommunisere med. Hun tar tak der hun ser at det trengs og er meget nøyaktig i måten å formidle og diagnostisere på. Ikke minst er hun effektiv, følger opp og er lett tilgjengelig. Har bare godord å si.

Grundig og dyktig

Daniela tar seg tid til å lytte og undersøke skikkelig, selvom årsaken til legebesøket kanskje føles som en «bagatell» for deg som pasient. Hun gir gode instruksjoner om medisiner, og spør alltid om det er noe mer hun kan hjelpe deg med før du forlater kontoret. Jeg bor i en annen by nå, men vil uten tvil ha henne som fastlege igjen om jeg flytter tilbake.

Fornøyd i mange år

Daniela er lett å kommunisere med, hun lytter, det er øyekontakt under samtalen. Hun virker stø og trygd, hun inngir tillitt. Det kan være litt lang ventetid å få legetime hos henne.

Lyttende og empatisk.

Har vært legen min i snart 13 år. Savnet henne når hun har vært borte. Lyttende, åpen for forslag fra meg.

Uintresert lege

Hadde henne som lege i ca. to år og den første tiden var grei men det skjedde ikke noe av det ho skulle gjøre blei bare lovnader. Etter som tiden gikk så jeg at denne legen ikke forsto mine problemer selv om ho sa at dette ordner jeg. Det ente med at jeg måtte bytte lege ho var ikke lege som kunne stoles på.