Svein Erling Hamnes Aaberge

Autorisasjon (1989)

Svein Erling Hamnes Aaberge er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Erling Hamnes Aaberge

Kjempebra lege

Svein er kjempesympatisk og hyggelig. Restriktiv og konsekvent, lyttende og kunnskapsrik. Denne legen har jeg hatt som fastlege i mange år, ene og alene pga ham. Lokasjonsmessig er han for meg ikke lenger en fordel, ei heller hans personale.

Jeg ble tipset om denne "lege-rating" siden her, og må si jeg kjenner meg igjen i det som blir skrevet;
Fyren er kjempe men de må seriøst ta et grep med de jentene som sitter i skranken der. Maken til useriøsitet skal man lete lenge etter, snakker, fniser og ler, ser ut som de blåser totalt i pasientene. Sure, tyggissmattende ungjenter, som mang en gang har satt meg ut av manglende dannelse og arbeidsskikk.

Har flere ganger tenkt på å si ifra, men så kom jeg jo over denne siden da...

Ventetiden kan også med fordel gjøres noe med, da jeg har vært med på over to timer. Men igjen..legen er kanon.

Svein: stram opp resepsjonsdamene dine eller gi dem fyken!

Takk.

Svært dyktig og omsorgsfull

Svein er en svært dyktig og omsorgsfull lege. Han tar seg god tid til å lytte og høre på deg. Han er ikke redd for å sende videre til undersøkelser hvis behov eller skrive ut medisiner. Flink og kunnskapsrik lege, og han kommer alltid med utfyllende informasjon om du har spørsmål. Du føler deg velkommen.

Største problemet er jentene i resepsjonen på legesenteret. De kan være uhøflige og ignorante, og lite imøtekommende. Ignorer dem, legen er fantastisk.

En utrolig flink lege

Jeg er storfornøyd med Svein Aaberge som fastlege. Han tar seg god tid, lytter, er forståelsesfull og faglig dyktig.

Blid og flink

Jeg har hatt Svein E Hamnes Aaaberge som fastlege i noe år. Mitt førsteintrykk var at dette var da en uvanlig blid og hyggelig lege, og uten tvil dyktig, men jeg fant det likevel nødvendig å bytte fastlege i fjor, fordi jeg opplevde kommunikasjonen oss i mellom som svært vanskelig, de tre siste gangene jeg var hos ham, fordi jeg opplevde å hverken bli hørt eller forstått.

Dyktig og trygg lege - men ofte lang ventetid

Er en ung mann som i utgangspunktet ikke liker å gå til legen, men min fastlege Svein har sørget for at alle legebesøk går veldig bra. Han er hyggelig, har en lun humor, og gjør besøket komfortabelt - selv når det er meget ukomfortable ting som skal undersøkes. Han er også svært kunnskapsrik, og har hjulpet meg med mange ulike kliniske problemer og henvisninger i den siste tiden. Man føler seg virkelig trygg og ivaretatt som pasient hos Svein Hamnes Aaberge. Anbefales!

Ulempen er at han er populær, har lang ventetid for å få time, og lang ventetid når man først er på venterommet. Oppveies i stor grad av hans solide vesen og støtte når man først er kommet inn på kontoret.