Svein Erling Hamnes Aaberge

Autorisasjon (1989)

Svein Erling Hamnes Aaberge er en av 541 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Erling Hamnes Aaberge

Meget kompetent og imøtekommende

Har hatt Aaberge som fastlege i mange år og er strålende fornøyd. Lyttende og alltid blid. Får alltid faglig god behandling. Spør alltid om andre helseproblemer som jeg ikke hadde time for.
Anbefales. Ventetid må alltid påregnes da leger ikke kan kalkulere tidsbruk før pasienten sitter på kontoret.

Omsorgsfull og engasjert

Vi er så glade for at vi har Svein som lege for både voksne og barni vår familie. Han er lyttende, støttende og har gode forklaringer på de valg han tar. Vi blir tatt på alvor - både med smått og stort. En lege som Svein gir oss trygghet. Det er vi velig glade for!

Dårlig på kommunikasjon og aldri på tiden

Jeg har hatt Svein som fastlege i snart 5 år, men skulle byttet for lenge siden. Hver gang jeg har time opplever jeg at vi misforstår hverandre. Jeg tror ikke legen mener vondt, men at han rett og slett har litt lav sosial intelligens. Samtidig virker han som en kunnskapsrik lege. Ventetiden er også et problem. Man må minst beregne å vente 1/2t etter at man har time. De ansatte på kontoret er heller ikke spesielt hyggelige. Jeg anbefaler ikke Svein som fastlege.

Kjempebra lege

Svein er kjempesympatisk og hyggelig. Restriktiv og konsekvent, lyttende og kunnskapsrik. Denne legen har jeg hatt som fastlege i mange år, ene og alene pga ham. Lokasjonsmessig er han for meg ikke lenger en fordel, ei heller hans personale.

Jeg ble tipset om denne "lege-rating" siden her, og må si jeg kjenner meg igjen i det som blir skrevet;
Fyren er kjempe men de må seriøst ta et grep med de jentene som sitter i skranken der. Maken til useriøsitet skal man lete lenge etter, snakker, fniser og ler, ser ut som de blåser totalt i pasientene. Sure, tyggissmattende ungjenter, som mang en gang har satt meg ut av manglende dannelse og arbeidsskikk.

Har flere ganger tenkt på å si ifra, men så kom jeg jo over denne siden da...

Ventetiden kan også med fordel gjøres noe med, da jeg har vært med på over to timer. Men igjen..legen er kanon.

Svein: stram opp resepsjonsdamene dine eller gi dem fyken!

Takk.

Svært dyktig og omsorgsfull

Svein er en svært dyktig og omsorgsfull lege. Han tar seg god tid til å lytte og høre på deg. Han er ikke redd for å sende videre til undersøkelser hvis behov eller skrive ut medisiner. Flink og kunnskapsrik lege, og han kommer alltid med utfyllende informasjon om du har spørsmål. Du føler deg velkommen.

Største problemet er jentene i resepsjonen på legesenteret. De kan være uhøflige og ignorante, og lite imøtekommende. Ignorer dem, legen er fantastisk.