Svein Erling Hamnes Aaberge

Ensjø Legesenter

1989

Ensjø Legesenter Telefonnummer23 03 50 1023 03 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ensjøveien 22B 0661 Oslo
Svein Erling Hamnes Aaberge er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Erling Hamnes Aaberge

Omsorgsfull og engasjert

Vi er så glade for at vi har Svein som lege for både voksne og barni vår familie. Han er lyttende, støttende og har gode forklaringer på de valg han tar. Vi blir tatt på alvor - både med smått og stort. En lege som Svein gir oss trygghet. Det er vi velig glade for!

Dårlig på kommunikasjon og aldri på tiden

Jeg har hatt Svein som fastlege i snart 5 år, men skulle byttet for lenge siden. Hver gang jeg har time opplever jeg at vi misforstår hverandre. Jeg tror ikke legen mener vondt, men at han rett og slett har litt lav sosial intelligens. Samtidig virker han som en kunnskapsrik lege. Ventetiden er også et problem. Man må minst beregne å vente 1/2t etter at man har time. De ansatte på kontoret er heller ikke spesielt hyggelige. Jeg anbefaler ikke Svein som fastlege.

Kjempebra lege

Svein er kjempesympatisk og hyggelig. Restriktiv og konsekvent, lyttende og kunnskapsrik. Denne legen har jeg hatt som fastlege i mange år, ene og alene pga ham. Lokasjonsmessig er han for meg ikke lenger en fordel, ei heller hans personale.

Jeg ble tipset om denne "lege-rating" siden her, og må si jeg kjenner meg igjen i det som blir skrevet;
Fyren er kjempe men de må seriøst ta et grep med de jentene som sitter i skranken der. Maken til useriøsitet skal man lete lenge etter, snakker, fniser og ler, ser ut som de blåser totalt i pasientene. Sure, tyggissmattende ungjenter, som mang en gang har satt meg ut av manglende dannelse og arbeidsskikk.

Har flere ganger tenkt på å si ifra, men så kom jeg jo over denne siden da...

Ventetiden kan også med fordel gjøres noe med, da jeg har vært med på over to timer. Men igjen..legen er kanon.

Svein: stram opp resepsjonsdamene dine eller gi dem fyken!

Takk.

Svært dyktig og omsorgsfull

Svein er en svært dyktig og omsorgsfull lege. Han tar seg god tid til å lytte og høre på deg. Han er ikke redd for å sende videre til undersøkelser hvis behov eller skrive ut medisiner. Flink og kunnskapsrik lege, og han kommer alltid med utfyllende informasjon om du har spørsmål. Du føler deg velkommen.

Største problemet er jentene i resepsjonen på legesenteret. De kan være uhøflige og ignorante, og lite imøtekommende. Ignorer dem, legen er fantastisk.

En utrolig flink lege

Jeg er storfornøyd med Svein Aaberge som fastlege. Han tar seg god tid, lytter, er forståelsesfull og faglig dyktig.