Ingelin Kartveit Høyland Nordal

Kirkenes Legesenter

Autorisasjon (2008)

Kirkenes Legesenter Telefonnummer78 97 76 6078 97 76 ...
Box 401, Storgata 2 9915 Kirkenes
Ingelin Kartveit Høyland Nordal er en av 11 fastleger i Sør-Varanger

Siste vurderinger av Ingelin Kartveit Høyland Nordal

Beste fastlegen jeg har hatt

Hun lytter ordentlig på sine pasienter og tar seg den tiden det tar uten å stresse folk ut av døra. I tillegg er hun menneskelig og henviser til spesialister når det er noe hun ikke kan selv. Hun kan være streng når hun må og er veldig god på pasientbehandling. Er veldig takknemlig for å ha henne som fastlege.

Trygghet

Tar seg god tid til å lytte og forstå, gir deg en god trygghet og viser at hun bryr seg.
Hun setter seg godt inn i din situasjon og forbereder seg til du kommer.

Den beste legen for meg!

Hun er bare helt fantastisk, lytter til pasienten og ser deg. Har det ikke travelt med å få deg ut,men tar seg god tid og gjør alt det beste for sine pasienter 😊Er snar å henvise til spesialist om det måtte trengs. Er bare storfornøyd med henne som min fastlege👍😊

Hun lytter og hun forklarer det man lurer på. Du sitter ikke der med en følelse av at hun vil ha deg ut av kontoret fortest mulig, Hun er flink å henvise videre, og dersom hun ikke vil eller kan henvise videre så får man en ordentlig forklaring på hvorfor. I stedet for å slenge noen tabletter på bordet går hun grundig til verks for å finne ut av sykdom.

Den beste legen

Vil aldri bytte denne legen, hun er den beste jeg har vært hos. Har gått til henne siden jeg var ungdom, og hun er både empatisk, rolig og omsorgsfull. Gjør alltid sitt beste for å hjelpe. Henviser alltid videre, og er utrolig fin å ha samtaler med.