Ingelin Kartveit Høyland Nordal

Autorisasjon (2008)

Kirkenes Legesenter Telefonnummer78 97 76 6078 97 76 ...
Box 401, Storgata 2 9915 Kirkenes
Ingelin Kartveit Høyland Nordal er en av 10 fastleger i Sør-Varanger

Siste vurderinger av Ingelin Kartveit Høyland Nordal

Fantastisk

Ett medmenneske og dyktig fagperson. Mine behov og ønsker blir tatt alvorlig og hun følger opp og sørger for rask behandling. Bedre lege kan ingen ha. Takknemlig for hennes omsorg og service.

Den beste legen man kan få

Jeg har vært hos så mange leger både på legevakt og rundt om, men de ti årene jeg hadde Ingelin som lege så har jeg følt meg så trygg og ivaretatt. Savner henne virkelig som fastlege. Hun er hyggelig, omtenksom og bruker god tid på deg. Det er verdt ventetiden da hun ofte er forsinket, men det er fordi hun ikke rusher folk ut i fra kontoret. Og hun nøler ikke med å ringe deg opp om det er noe. Anbefales på det varmeste, selv om legen ikke slipper inn flere på sin liste per dags dato. Savner henne!

Beste fastlegen jeg har hatt

Hun lytter ordentlig på sine pasienter og tar seg den tiden det tar uten å stresse folk ut av døra. I tillegg er hun menneskelig og henviser til spesialister når det er noe hun ikke kan selv. Hun kan være streng når hun må og er veldig god på pasientbehandling. Er veldig takknemlig for å ha henne som fastlege.

Trygghet

Tar seg god tid til å lytte og forstå, gir deg en god trygghet og viser at hun bryr seg.
Hun setter seg godt inn i din situasjon og forbereder seg til du kommer.

Den beste legen for meg!

Hun er bare helt fantastisk, lytter til pasienten og ser deg. Har det ikke travelt med å få deg ut,men tar seg god tid og gjør alt det beste for sine pasienter 😊Er snar å henvise til spesialist om det måtte trengs. Er bare storfornøyd med henne som min fastlege👍😊