Irina Solstad

Tlf: 78 94 23 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Irina Solstad er en av 9 fastleger i Vadsø

Siste vurderinger av Irina Solstad

Hører ikke etter

Da jeg forklarte hvorfor jeg hadde ordnet meg legetime, så ignorerte hun dette og spurte om helt urelevante ting. Hun var mer interessert i å vite va skostørrelsen min var enn mine reelle medisinske behov.

En god lege

Veldig behagelig lege! Tar deg seriøst og tar seg god tid til å høre på deg, og man får inntrykk av at hun virkelig bryr seg. En ærlig og effektiv lege og slett ikke redd for å videresende pasienter ved tvil. Irina var den første som turte og si: dette vet jeg ikke og henviste meg til spesialist. De andre bare ødela huden min mer med sterkt kortison. Setter stor pris på det! En ansvarsfull lege.

Flink lege

Irina er veldig flink og har god kontakt med pasientene. Han har ringt meg flere ganger på eget initiativ for å følge meg opp da jeg var syk.

Uinteressert og arrogant

Var lite villig til å hjelpe på en ordentlig måte. Og da jeg konfronterte henne med noe jeg mener er unnfallenhet, så ble hun skikkelig ufin. Klaget på henne til fylkeslegen.

En svært dyktig lege

Hun er en lege som lytter og som kommer med en trygg veiledning og løsninger.
Tar pasientene på alvor.

En trivelig og lyttende lege.

Irina Solstad er hyggelig og lyttende og en av de bedre legene ved Vadsø Helsesenter. Hun tar pasientene på alvor og forsøker alltid å finne ut av problemene på en god og seriøs måte.

En fullstendig uinteressert lege

Solstad framsto for meg som en lege fullstendig uten interesse for meg og mine plager. Det eneste hun kunne si meg var at hun ikke visste hvorfor jeg følte meg dårlig, men dersom jeg ble verre (dette var legevakttime...) kunne jeg komme tilbake. Når jeg ba om å bli henvist videre fnyste hun bare av spørsmålet. Hun framsto som uinteressert og uoppdragen, svarte meg på en nedlatende måte. Informerte heller ikke om noe som KUNNE være årsaken til mine problemer. Hun hadde heller ikke henvist meg videre etter at jeg havnet på Kirkenes sykehus til tross for at legene der anbefalte det (etter at de hadde undersøkt meg, noe Solstad ikke fant nødvendig....) Slike leger trenger vi ikke når vi er syke og redde!

Porfesjonell lege!

Tar pasienten på alvor, tar ingen sjanser og sender pasienten videre for behandling/vurdering hos spesialister. Lytter og prøver å finne riktig behandling og diagnose. Bare positivt!