Irina Solstad

Autorisasjon (2012)

Irina Solstad er en av 8 fastleger i Vadsø

Siste vurderinger av Irina Solstad

Trygg og dyktig

Dr Solstad er en trygg og dyktig lege som tar deg på alvor. Hun tar seg tid til å høre på deg, hun henviser deg videre når det trengs, og følger deg opp hele veien. Hun holder løfter, og man føler seg ivaretatt.

Trygg og dyktig lege

Jeg er fornøyd med å ha Irina Solstad som fastlege. Hun er lyttende og tar pasienten på alvor, og hun tar seg tid.

Hører ikke etter

Da jeg forklarte hvorfor jeg hadde ordnet meg legetime, så ignorerte hun dette og spurte om helt urelevante ting. Hun var mer interessert i å vite va skostørrelsen min var enn mine reelle medisinske behov.

En god lege

Veldig behagelig lege! Tar deg seriøst og tar seg god tid til å høre på deg, og man får inntrykk av at hun virkelig bryr seg. En ærlig og effektiv lege og slett ikke redd for å videresende pasienter ved tvil. Irina var den første som turte og si: dette vet jeg ikke og henviste meg til spesialist. De andre bare ødela huden min mer med sterkt kortison. Setter stor pris på det! En ansvarsfull lege.

Flink lege

Irina er veldig flink og har god kontakt med pasientene. Han har ringt meg flere ganger på eget initiativ for å følge meg opp da jeg var syk.