Marit Tuv

Vang Legekontor

Autorisasjon (2010)

Vang Legekontor Telefonnummer61 36 95 0061 36 95 ...
Tyinvegen 5151 2975 Vang i Valdres
Marit Tuv er en av 3 fastleger i Vang

Siste vurderinger av Marit Tuv

Fantastisk!! Verdens beste fastlege

Vanskelig å beskrive med ord! Marit er utvilsomt den flinkeste, tryggeste og mest profesjonelle legen jeg noen gang har møtt! Jeg har legekontor 10min unna hjemmet mitt, men velger heller å kjøre samlet nesten 14mil (tur/retur) kun for å komme til Marit Tuv! Hvis hun flytter er jeg villig til å reise enda lengre.

- Tydelig, direkte og konkret:
Føler meg helt trygg på alt hun sier, hun går ikke rundt grøten! Det er aldri noe tvil. Hun sløser ikke med tiden. Har mange ganger følt at legevisitt har vært bortkastet tid, slik er det IKKE hos Marit!
- Profesjonell, stort pågangsmot og full av kunnskap:
Hun kan faget og brenner for jobben! Det er ekstra betryggende å vite at hun aldri vil gi seg før diagnosen er løst 100%!
- Lytter og forstår:
Er oppriktig opptatt av pasienten! Hun sitter ikke å glaner inn i skjermen - er tilstede hele tiden! Du føler at hun bryr seg og brenner for rollen hun har!

Fraværende

Hun er aldri tilstede, slik at det alltid blir vikarer som har behandlet meg. Ser hun er sterk forsvarer av fastlegeordningen, men det blir patetisk når hun selv ikke er tilgjengelig.

Beste legen noensinne

Hun er faglig dyktig og har god oversikt over og interesse for ny medisinsk kunnskap. Lytter, er løsningsorientert, og finner ut av mer til neste gang hvis det trengs.

Verdens beste fastlege

Marit er den beste legen jeg har hatt. Hun tar seg alltid tid til å lytte, og viser genuin omsorg og tilstedeværelse for pasientene sine. Hun kan være ganske rett på sak, noe jeg som pasient setter stor pris på. Marit har pågangsmot og gir seg ikke før hun har gjort det hun kan - hun står virkelig opp for meg som pasient. I det hele tatt en dyktig, varm, tillitsvekkende, kunnskapsrik og oppdatert lege! Anbefales på det sterkeste.

Kjempe flink og tar ting på alvår!

Jeg har stor tillit til henne. Hun er den første legen jeg opplever at tar meg på alvår og vil mitt beste. Hun gjør alt for å hjelpe meg og stiller opp på møter i forhol til både jobb og familie. Jeg er veldig fornøyd og takknemlig for å ha ein så god lege!