Kaj Mikael Wold

Strandparken 1Strandgata 52 9616 Hammerfest
Kaj Mikael Wold er en av 13 fastleger i Hammerfest

Siste vurderinger av Kaj Mikael Wold

suveren

Alltid hjelp å få. Kjenner pasienten godt. Blid og hyggelig, ser deg uansett om det er på jobb eller når man møtes ute om jobb. Stiller opp å kommer på hjemmebesøk om behover er der. Gir fort tilbakemelding på undersøkelser, tar også alt på alvor.

Kunne ikke hatt en bedre fastlege

Jeg har hatt Kaj så lenge jeg kan huske, og han har alltid tatt seg tiden til å lytte til hva problemet er, og gjøre vurderinger ut ifra det. Også når man ikke kommer fram til han eller får prate med han via de gretne damene i skranken, så kan man få en annen instans til å kontakte han, så ringer omså etter stengetid hvis det er behov! Kjempekar og bra lege!

Grei fyr, men det var også alt.

Sympatisk og grei, en god lytter. Følte meg etterhvert utsikker på hele situasjonen, at dette mere ble en terapitime istedet for en legetime. Jeg var der for å få hjelp til fysiske problemer, kunne han ikke løse disse selv, kunne han ha henvist meg videre.

Beste legen som finnes

Har hatt han siden fastlegeordningen startet. Han tar pasienten på alvor, lytter til deg og følger deg opp. Så du kan regne med å få en telefon etter stengetid... hvis behovet er der.

Han har hatt en del permisjoner, men no blir han der.

Den beste legen jeg har hatt

En lege som alltid tar seg god tid og tatt problemene man har på alvor. Har også fått en suveren hjelp i en svært vanskelig periode i livet med med oppføling fra legen. der han selv har vært den som har tatt kontakt med meg.