Kaj Mikael Wold

Tlf: 78 40 24 55 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kaj Mikael Wold er en av 12 fastleger i Hammerfest

Siste vurderinger av Kaj Mikael Wold

Den beste

Utrolig behagelig lege å komme til. Tar deg på alvor, er han usikker på hva ting er - sender han deg videre til noen som kan det. Lytter til deg som pasient og tar på alvor dine betrakninger. Hvis han jobber med noe ang.deg kan du like godt få telefon på ettermiddagen/kvelden som dagtid. Han har hatt en del permisjoner for bl.a. Videreutdanning og det kommer oss pasienter til gode.

suveren

Alltid hjelp å få. Kjenner pasienten godt. Blid og hyggelig, ser deg uansett om det er på jobb eller når man møtes ute om jobb. Stiller opp å kommer på hjemmebesøk om behover er der. Gir fort tilbakemelding på undersøkelser, tar også alt på alvor.

Kunne ikke hatt en bedre fastlege

Jeg har hatt Kaj så lenge jeg kan huske, og han har alltid tatt seg tiden til å lytte til hva problemet er, og gjøre vurderinger ut ifra det. Også når man ikke kommer fram til han eller får prate med han via de gretne damene i skranken, så kan man få en annen instans til å kontakte han, så ringer omså etter stengetid hvis det er behov! Kjempekar og bra lege!

Grei fyr, men det var også alt.

Sympatisk og grei, en god lytter. Følte meg etterhvert utsikker på hele situasjonen, at dette mere ble en terapitime istedet for en legetime. Jeg var der for å få hjelp til fysiske problemer, kunne han ikke løse disse selv, kunne han ha henvist meg videre.

Den beste legen jeg har hatt

En lege som alltid tar seg god tid og tatt problemene man har på alvor. Har også fått en suveren hjelp i en svært vanskelig periode i livet med med oppføling fra legen. der han selv har vært den som har tatt kontakt med meg.

God

Som kronisk syk har jeg hatt mye bruk for fastlegen.

Bytter aldri!!

Helt fantastisk fastlege. Meget god kunnskap til faget. Flink og lytte og forklare på en måte slik at det er lett og forstå. Bytter aldri fastlege så lenge jeg bor i Hammerfest Kommune!

Flink

Hører han er dyktig, men hvordan få time?
Hatt han som fastlege siden ordningen begynte men har pr dd ikke fått time hos han. Ære være flinke turnusleger.

God og Dyktig

God og Dyktig lege som kan faget sitt innmari godt!

Flott lege!

Kaj Wold er en suveren lege på nesten alle måter. Det som er bakdelen er at han ofte er ute i permisjoner etc.

Byens beste lege

veldig grundig, flink og imøtekommen lege, kan det meste og finner ut av det en lurer på. Bruker tid på pasientene sine og er veldig dyktig innad faget.