Kaj Mikael Wold

Autorisasjon (1999)

Bryggen/Skarven legesenter Telefonnummer78 40 24 5578 40 24 ...
Strandparken 1 Strandgata 52 9616 Hammerfest
Kaj Mikael Wold er en av 16 fastleger i Hammerfest

Siste vurderinger av Kaj Mikael Wold

Dyktig og kunnskapsrik

Har hatt han som fastlege over flere år og er veldig fornøyd. Tar seg god tid og stresser ikke. Lyttende og virker veldig kunskapsrik, og lurer han på noe så søker han hjelp om temaet. Veldig rask med svar på prøver etc, henvisninger hva det måtte være. En god lege som er gull verdt. God evner kommunikasjonsmessig.

Den beste

Utrolig behagelig lege å komme til. Tar deg på alvor, er han usikker på hva ting er - sender han deg videre til noen som kan det. Lytter til deg som pasient og tar på alvor dine betrakninger. Hvis han jobber med noe ang.deg kan du like godt få telefon på ettermiddagen/kvelden som dagtid. Han har hatt en del permisjoner for bl.a. Videreutdanning og det kommer oss pasienter til gode.

suveren

Alltid hjelp å få. Kjenner pasienten godt. Blid og hyggelig, ser deg uansett om det er på jobb eller når man møtes ute om jobb. Stiller opp å kommer på hjemmebesøk om behover er der. Gir fort tilbakemelding på undersøkelser, tar også alt på alvor.

Kunne ikke hatt en bedre fastlege

Jeg har hatt Kaj så lenge jeg kan huske, og han har alltid tatt seg tiden til å lytte til hva problemet er, og gjøre vurderinger ut ifra det. Også når man ikke kommer fram til han eller får prate med han via de gretne damene i skranken, så kan man få en annen instans til å kontakte han, så ringer omså etter stengetid hvis det er behov! Kjempekar og bra lege!

Grei fyr, men det var også alt.

Sympatisk og grei, en god lytter. Følte meg etterhvert utsikker på hele situasjonen, at dette mere ble en terapitime istedet for en legetime. Jeg var der for å få hjelp til fysiske problemer, kunne han ikke løse disse selv, kunne han ha henvist meg videre.