Nina Cecilie Ødmann

Autorisasjon (1994)

Nina Cecilie Ødmann er en av 24 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Nina Cecilie Ødmann

Den beste legen

Hatt hun som lege i over 20 år. Fantastisk lege som tar pasientene seriøst. Hun kjenner meg godt etter mange år som pasient. Gruer meg til den dagen hun slutter å jobbe.

Arrogant og nedverdigende oppførsel

Alltid lang ventetid før timen, legen virker stresset. Avbryter flere ganger og virker overhode ikke interessert i å lytte. Anbefaler ikke denne legen med mindre du har et ønske om å føle deg som en tilskuer til en monolog, hvor du hverken blir hørt eller respektert.

Følger tett opp

Har hatt Nina som fastlege hele livet, har alltid hatt litt helseproblematikk men det er først de siste årene jeg har hatt virkelig bruk for legehjelp jevnlig og da har Nina alltid vært behjelpelig. Hun har skrevet henvisninger i hytt og pine for meg når hun selv ser hun ikke strekker til og hun vet åpenbart hva hun skal skrive for å få fortgang i ting. Hun er en travel lege og det merkes, hun er noe surrete og er ofte forsinket, men jeg mener det er verdt det når hun er så flink ellers. Med meg har hun virkelig hatt tett oppfølging der det trengs og tar min helse seriøst. Men igjen: hun er noe surrete så det må man klare å se forbi. Det er vemodig at jeg bytter fastlege fra henne, det må sies, men må gjøres grunnet flytting og behov for lokal oppfølging.

Overkjørte meg

Kommer til legen og forklarer den fysiske tilstanden min. Føler meg rett og slett ikke trudd. Så da kommer jeg meg vel ikke videre i prosessen min mot ei god helse. Hun var rett og slett ikke villig til å lytte. Ser meg nødt til å skifte fastlege etter 18 år!

Imøtekommende og trygg.

Nina som lege er effektiv, nøye, imøtekommende og tar pasientene bekymringer på alvor. Hun følger opp prøvesvar, henviser raskt videre og klarer alltid å skvise inn tid i sin allerede lange liste med pasienter. Absolutt å anbefale.