Nina Cecilie Ødmann

Markveien 51 9510 Alta
Tlf: 78 45 54 64 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nina Cecilie Ødmann er en av 25 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Nina Cecilie Ødmann

Kunnskapsrik men opptatt og lite lyttende

Opplever det som svært vanskelig å få sagt alt jeg har behov for, hun er travel og virker avvisende når jeg legger fram mine plager i forbindelse med graviditeten. Fult klar over at graviditet ikke er sykdom, men føler hun er veldig på "høgget" når jeg tar opp problemer. Men hun virker veldig flink når hun ført tar seg tid, ellers svært lite forståelsesfull.

Bra lege

Jeg har hatt Nina som fastlege i 13 år og er veldig fornøyd med henne. Hun har vært tilgjengelig for meg og jeg føler at jeg har blitt hørt og forstått de gangene jeg har vært hos henne.

Har alltid fått hjelp innen kort tid.

Stresset

Alltid stresset og virker som ho har altfor mange pasienter enn det hun kan takle. Venter alltid en halvtime- en time over tiden før jeg så kommer inn å blir der i fem minutter fordi hun ikke har tid til meg.
Følte meg ikke trygg eller tatt på alvor så jeg byttet lege etter en liten stund!

Anbefales!

Har hatt Nina som lege i minst 12 år. Hun er faglig dyktig, alltid blid og hyggelig,og tar pasienten på alvor! Rask med å henvise videre om hun er usikker på noe. Føler meg veldig godt ivaretatt hos henne! Dette er en lege som har min tillit, og jeg har ingen problemer med å gi henne mine beste anbefalinger!!!

Tillitvekkende og dyktig, og veldig hyggelig.

Møtte henne på legevakten. Beste legeopplevelse jeg har hatt.

Kjempeflink lege!

Nina er en dyktig lege som bestandig har tatt meg på alvor og møtt meg med respekt og forståelse. Hun gjør grundige undersøkelser og rask å henvise deg videre dersom det er nødvendig. Eneste er at det kan være litt ventetid før man får komme inn til henne. Men er kjempefornøyd med henne som lege og kan anbefale henne på det sterkeste.

Den beste legen jeg har hatt i Alta!!! Anbefales på det sterkeste!!!

Hun "ser" pasienten, og man føler at man blir tatt på alvor!!! Jeg er utrulig heldig som har fått henne som lege. Hun skriver ut henvendelser mens du er på kontoret hennes, har jo opplevd andre leger som faktisk har glemt å sende henvisningen videre. Hun er heller ikke redd for å innrømme at det vet hun faktisk ikke, og sjekker opp med andre leger eller spesialister. Har til og med fått kostholdsveiledning av henne. Jeg kunne nok ramse opp i det uendelige om henne. Men alt jeg har opplevd har bare vært positivt. Jeg anbefaler henne på det sterkeste!!!

Bra lege!

Nina er en hyggelig lege. Hun lytter til det du har å si, men noen ganger tar hun kanskje litt over for deg og hun er veldig direkte og rask i talen. Hun er ikke redd for å henvise videre når det trengs og rådfører seg med andre hvis hun er usikker. Eneste ulempen er at det er ofte en del ventetid, men likevel føles det ut som man må stresse litt gjennom timen. Ellers liker jeg måten hun leser opp mens hun skriver i journalen, slik at man kan si seg enig. God lege som jeg har hatt mye nytte av.

Super lege :)

Har hatt denne legen i mange år,og er super fornøyd!! Er veldig effektiv og nøye. Blir virkelig tatt på alvor og kan føle meg trygg på at hun får gjort det hun lover,og trenger aldri vente lenge hvis det er snakk om henvisning. Kan nok være vanskelig å få sykemelding,men er vel ikke akkurat sånn at hun sender deg i jobb hvis du overhode ikke kan det. Bestandig blid og hyggelig. Kan til tider være litt forsinket med timene. Men som sagt er hun en super lege :)

Stress

Når hun har tid er hun flink, men hun er alltid veldig stresset.

Svært fornøyd!!!

- Dyktig
- Grundig
- Flink til å lytte
- Rådspør spesialister når hun er i tvil
- Er ikke "redd" for å henvise til videre utredning

flott lege.

Jeg synes legen er flink og nøye. Eneste som er dumt er at hun prøver å veie opp for alle de legene som skriver ut masse sykemeldinger, og derfor føles det ganske vanskelig å faktisk få sykmelding når en er syk.

Hun er rask iallefall..

Hadde hørt folk anbefale henne fordi hun skulle være så rask og effektiv, så jeg byttet til henne for noen år siden. Ja, hun er effektiv iallefall. Du sier et par ord om hva som plager deg og hun tar over og skriver ned symptomer du ikke har nevnt i journalen og forteller deg hva som liksom feiler deg uten at det var det du kom for. Føler ikke at jeg blir hørt på noen måte. Men hun er iallefall rask da..