Nina Cecilie Ødmann

Markveien 51 9510 Alta
Nina Cecilie Ødmann er en av 23 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Nina Cecilie Ødmann

Bra lege

Jeg har hatt Nina som fastlege i 13 år og er veldig fornøyd med henne. Hun har vært tilgjengelig for meg og jeg føler at jeg har blitt hørt og forstått de gangene jeg har vært hos henne.

Har alltid fått hjelp innen kort tid.

Stresset

Alltid stresset og virker som ho har altfor mange pasienter enn det hun kan takle. Venter alltid en halvtime- en time over tiden før jeg så kommer inn å blir der i fem minutter fordi hun ikke har tid til meg.
Følte meg ikke trygg eller tatt på alvor så jeg byttet lege etter en liten stund!

Anbefales!

Har hatt Nina som lege i minst 12 år. Hun er faglig dyktig, alltid blid og hyggelig,og tar pasienten på alvor! Rask med å henvise videre om hun er usikker på noe. Føler meg veldig godt ivaretatt hos henne! Dette er en lege som har min tillit, og jeg har ingen problemer med å gi henne mine beste anbefalinger!!!

Tillitvekkende og dyktig, og veldig hyggelig.

Møtte henne på legevakten. Beste legeopplevelse jeg har hatt.

Kjempeflink lege!

Nina er en dyktig lege som bestandig har tatt meg på alvor og møtt meg med respekt og forståelse. Hun gjør grundige undersøkelser og rask å henvise deg videre dersom det er nødvendig. Eneste er at det kan være litt ventetid før man får komme inn til henne. Men er kjempefornøyd med henne som lege og kan anbefale henne på det sterkeste.