Nina Cecilie Ødmann

Autorisasjon (1994)

Nina Cecilie Ødmann er en av 24 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Nina Cecilie Ødmann

En meget dyktig lege

En fastlege som tar deg på alvor. Hun følger opp blodprøver og andre henvisninger. Hun henviser raskt videre hvis det er nødvendig. Kan være noe forsinkelser, men anser det ikke som noe problem. Det viser at hun tar seg tid til pasientene. Har ingenting å utsette på min fastlege.

Bytter aldri fastlege frivillig

En fastlege som ser, hører å kommer med råd. Er ikke redd for å si deg i mot om hun er uenig. Men gjør det på en måte at du ikke føler deg "dum".

Eneste negative er at det stort sett er forsinkelser hos henne, men det ikke noe jeg har problemer med. For det kommer av at hun virkelig tar seg tid til deg som pasient.

Kunnskapsrik men opptatt og lite lyttende

Opplever det som svært vanskelig å få sagt alt jeg har behov for, hun er travel og virker avvisende når jeg legger fram mine plager i forbindelse med graviditeten. Fult klar over at graviditet ikke er sykdom, men føler hun er veldig på "høgget" når jeg tar opp problemer. Men hun virker veldig flink når hun ført tar seg tid, ellers svært lite forståelsesfull.

Bra lege

Jeg har hatt Nina som fastlege i 13 år og er veldig fornøyd med henne. Hun har vært tilgjengelig for meg og jeg føler at jeg har blitt hørt og forstått de gangene jeg har vært hos henne.

Har alltid fått hjelp innen kort tid.

Stresset

Alltid stresset og virker som ho har altfor mange pasienter enn det hun kan takle. Venter alltid en halvtime- en time over tiden før jeg så kommer inn å blir der i fem minutter fordi hun ikke har tid til meg.
Følte meg ikke trygg eller tatt på alvor så jeg byttet lege etter en liten stund!