Nina Cecilie Ødmann

Autorisasjon (1994)

Nina Cecilie Ødmann er en av 24 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Nina Cecilie Ødmann

Anbefales!

Har hatt Nina som lege i minst 12 år. Hun er faglig dyktig, alltid blid og hyggelig,og tar pasienten på alvor! Rask med å henvise videre om hun er usikker på noe. Føler meg veldig godt ivaretatt hos henne! Dette er en lege som har min tillit, og jeg har ingen problemer med å gi henne mine beste anbefalinger!!!

Tillitvekkende og dyktig, og veldig hyggelig.

Møtte henne på legevakten. Beste legeopplevelse jeg har hatt.

Kjempeflink lege!

Nina er en dyktig lege som bestandig har tatt meg på alvor og møtt meg med respekt og forståelse. Hun gjør grundige undersøkelser og rask å henvise deg videre dersom det er nødvendig. Eneste er at det kan være litt ventetid før man får komme inn til henne. Men er kjempefornøyd med henne som lege og kan anbefale henne på det sterkeste.

Den beste legen jeg har hatt i Alta!!! Anbefales på det sterkeste!!!

Hun "ser" pasienten, og man føler at man blir tatt på alvor!!! Jeg er utrulig heldig som har fått henne som lege. Hun skriver ut henvendelser mens du er på kontoret hennes, har jo opplevd andre leger som faktisk har glemt å sende henvisningen videre. Hun er heller ikke redd for å innrømme at det vet hun faktisk ikke, og sjekker opp med andre leger eller spesialister. Har til og med fått kostholdsveiledning av henne. Jeg kunne nok ramse opp i det uendelige om henne. Men alt jeg har opplevd har bare vært positivt. Jeg anbefaler henne på det sterkeste!!!

Bra lege!

Nina er en hyggelig lege. Hun lytter til det du har å si, men noen ganger tar hun kanskje litt over for deg og hun er veldig direkte og rask i talen. Hun er ikke redd for å henvise videre når det trengs og rådfører seg med andre hvis hun er usikker. Eneste ulempen er at det er ofte en del ventetid, men likevel føles det ut som man må stresse litt gjennom timen. Ellers liker jeg måten hun leser opp mens hun skriver i journalen, slik at man kan si seg enig. God lege som jeg har hatt mye nytte av.