Arve Østlyngen

Autorisasjon (2001)

Arve Østlyngen er en av 24 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Arve Østlyngen

Lege

Kan bli bedre på oppfølgning av pasient. Kan bli bedre på å henvise videre til spesialister og gi bedre behandling.

Sløv med eldre pasienter!

Hold de eldre vekk fra denne legen. Han er utrolig sløv med dem! Virker som han ikke tar seg bryet med dem, de er visst ikke verdt å jobbe for. Min mors lege.

Trygg og kunnskapsrik

Han lytter, tar pasienten på alvor og tar seg tid til å forklare og hjelpe pasienten. Fantastisk lege!

Fantastisk lege!

Meget dyktig både faglig og på kommunikasjon. Lytter til pasient, forklarer diagnose og begrunner behandling så man forstår og føler seg trygg.

Høflig, profesjonell og grundig

Jeg har har hatt Østlyngen som fastlege i 9 år, og har ikke annet enn godord om ham. Høflig, profesjonell og grundig.

Har hatt behov for oppfølging av indremedisinsk karakter, og sjekker alltid før han sier noe ene eller andre veien. Han satte spesialister på sykehuset til veggs når han var uenig med dem, og når alt kom til alt hadde han helt rett! Fikk mye skryt av fastlegen min på sykehuset når de endelig hadde bestemt seg.

Nå har jeg fått noen barn de siste årene, og jeg har aldri vært i tvil om Østlyngens kompetanse eller vurderinger når disse har vært syke. Han utviser en respekt for pasientene sine, og har en spesiell evne å forklare på en måte alle forstår. Om pasienten er 2 eller 40 år!

Skulle han noen gang måtte overlate lista si til noen andre synes jeg oppriktig synd i vedkommende som skal hoppe etter Wirkola... For dette er verdens beste fastlege!

Anbefaler ham virkelig!