Arve Østlyngen

Thomasbakkveien 9513 Alta
Arve Østlyngen er en av 23 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Arve Østlyngen

Fantastisk lege!

Meget dyktig både faglig og på kommunikasjon. Lytter til pasient, forklarer diagnose og begrunner behandling så man forstår og føler seg trygg.

Høflig, profesjonell og grundig

Jeg har har hatt Østlyngen som fastlege i 9 år, og har ikke annet enn godord om ham. Høflig, profesjonell og grundig.

Har hatt behov for oppfølging av indremedisinsk karakter, og sjekker alltid før han sier noe ene eller andre veien. Han satte spesialister på sykehuset til veggs når han var uenig med dem, og når alt kom til alt hadde han helt rett! Fikk mye skryt av fastlegen min på sykehuset når de endelig hadde bestemt seg.

Nå har jeg fått noen barn de siste årene, og jeg har aldri vært i tvil om Østlyngens kompetanse eller vurderinger når disse har vært syke. Han utviser en respekt for pasientene sine, og har en spesiell evne å forklare på en måte alle forstår. Om pasienten er 2 eller 40 år!

Skulle han noen gang måtte overlate lista si til noen andre synes jeg oppriktig synd i vedkommende som skal hoppe etter Wirkola... For dette er verdens beste fastlege!

Anbefaler ham virkelig!

Helt fantastisk!!!

En utrolig super lege. Måtte innom legevakten med gallesteinsanfall, noe som gir smerter utav en annen verden! Så grundig var jeg aldri blitt undersøkt før. Han spurte først relevante spørsmål, for så å ta blodprøver, og så umiddelbart iverksatte behandling. Var ofte innom rommet for å sjekke hvordan det sto til, og hadde god kommunikasjon med ansvarlig sykepleier.
Jeg følte meg så godt ivaretatt!! Kan virkelig anbefales!

Fantastisk fastlege!

Arve er en utrolig dyktig fastlege. Han tar seg tid til og lytte, veldig behagelig i sin væremåte, man føler aldri at man blir stresset og at tid er penger, han er der for og høre på pasienten og hjelpe til. Har inntrykk av at det er ikke noe problem eller sykdom som han ikke innehar kunnskap om, meget faglig sterk. Vil anbefale Arve på det sterkeste!

Kan bare si Fantastisk!

Hadde en dame lege før han,som var helt utrolig når det gjalt alt,trodde jeg aldri kunne få en bedre lege en henne,men så anbefalte hun meg å få Arve,etter som hun skulle slutte. Det angrer jeg ikke på,han stiller opp alltid,er aldri stresset og tar seg god tid med å forklare å ser på deg mens han prater,han sitter ikke å ser inn i datan og trykker,som mange andre leger. Forklarer på en måte man kan forstå,spør alltid hvordan man har det om det går bra,følger meg opp en gang i mnd,å ringer alltid vist man legger beskjed om at du trenger å prate. En lege som sir til deg husk jeg er her for deg,du skal ikke være redd får å ta kontakt uansett vist det er noe,da føler du at du blir tatt vare på.
Selv om man er på en akutt time,tar han seg like god tid. En mer rolig og behagelig lege skal du lete lenge etter. Man,føler man blir tatt på alvor. Har aldri hatt problemer med å komme inn til han,utenom når han har ferie,men legene må jo å ha ferie :) Kommer aldri til å bytte fastlege,håper Arve vil være lege i mange mange år fremover.