Peter Edison

Centrum Fastlegegruppe AS Mann, 46 år

Autorisert2005
Ledige plasser 1 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Centrum Fastlegegruppe AS

Rosenkrantz' gate 21 0160 Oslo
Peter Edison er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Peter Edison

En virkelig "fastlege" ("huslege")

En usedvanlig hyggelig, flink og omtenksom lege som jeg stoler fullt ut på og har meget god kontakt med.

Personalet, resepsjon og de som tar prøver etc. er veldig hyggelige og effektive.

En meget god forkjølelseslege!

Nærmere kommentar ubehøvelig..
Peter var bra frem til jeg ble alvorlig syk! Når det ikke lenger var snakk om sykemeldinger, henvisninger og lignende saker, så hadde han veldig lite å stille opp med!

Den beste legen jeg har hatt i Norge

Peter er en utrolig hyggelig lege fra USA.

Jeg har gått til han i ca. 9 år og han har vært en solid støtte for meg gjennom en lang periode med dårlig helse. Det virker som han har all tiden i verden for meg og er veldig omsorgsfull og god til å lytte.

Kontoret er litt stusselig og damene som jobber der er ikke snille men det gjør meg ingenting. Det er viktigst å ha en god lege.

Hyggelig, men...

Stor forbedringspotensiale som bla. :
-Empati for de trengende
-Holde oversikt over de få pasienter som har et lengre journal/Hva er blitt gjort/ikke gjort
-Ikke avslå når en lidende pasient bestiller ny time

Listen er lang.

Jeg er ikke imponert!

Midt på treet..

Jeg hadde Peter som fastlege i ca. tre år. Jeg vil vurdere han som midt på treet. Jeg har vært hos han en to-tre ganger med influensa og bronkitt, og da har det ikke vært noe spesielt å sette fingeren på, bortsett fra at det alltid er lang ventetid og forsinkelser på legekontoret. For ca. et halvt år siden fikk jeg hjerteproblemer. Peter hadde da permisjon, og jeg opplevde da å bli en "kaste-ball" mellom flere av de andre legene på huset. For meg var dette en vanskelig periode, og jeg synes ikke at jeg har fått god nok oppfølging i etterkant av dette. Jeg har heller ikke hørt noe fra Dr. Edison i ettertid etter at han kom tilbake i jobb, men sånn er det vel når man blir et samlebånds produkt..