Peter Edison

Centrum Fastlegegruppe AS

2005

0 av 2000

Ingen på venteliste

Centrum Fastlegegruppe AS Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rosenkrantz' gate 21 0160 Oslo
Peter Edison er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Peter Edison

Trygg, lyttende, tillitsvekkende

Lytter, hjelper, henviser, forklarer, forstår, trøster, støtter, behandler, deler, profesjonell, vennlig

Fantastisk flink fastlege

Lytter, forklarer og virkelig hører på deg når du kommer inn. Tar deg på alvor og virkelig gjør en grundig jobb når det trengs. Utrolig fornøyd. Anbefales på det sterkeste. Kan oppleve litt ventetid men ikke annet enn hva man må forvente på et legekontor.

Byttet fastlege

Jeg tok kontakt med fastlegen etter å ha opplevd smerter i magen etter inntak av mat. Første ledige time var om ca. 3 uker. Etter 3 uker med smerter kom jeg endelig inn. Det ble tatt en del prøver, og vi ble enige om at han skulle kontakte meg når svarene på prøvene forelå. Etter en uke (med smerter) tok jeg kontakt for å høre om resultatene. Jeg kom selvsagt ikke i kontakt med legen, så jeg ba om å bli ring opp igjen. Dette skjedde aldri, og jeg tok kontakt igjen. Denne gang fikk jeg beskjed om å bestille ny time. Neste ledige var først om 3 uker. 3 nye uker med smerter gikk, og jeg kom endelig inn igjen. Jeg gjorde det da klinkende klart at jeg var meget misfornøyd med behandlingen jeg hadde fått - vi hadde tross alt en avtale om at han skulle ta kontakt med meg. Jeg fikk noen medisiner som jeg skulle prøve noen dager, og beskjed om å ringe hvis de ikke hjalp. Etter 5 dager tok jeg igjen kontakt for å fortelle at medisinene ikke hadde noen virkning. Da ble jeg tilbudt en ny time hos legen - første ledige var om 3 uker. Da byttet jeg fastlege.

Beste fastlegen

Peter er beste fastlegen jeg har hatt. Har stor tiltro til kompetansen, alltid presis, tillitvekkende, forklarende og grundig.

Hyggelig fastlege kontor.

Tar seg tid, og hører etter.

Er vanligvis ikke en som skriver anmeldelser, men denne legen fortjener noen gode ord. Jeg har vært hos Edison i flere år nå, og har vært veldig fornøyd. Han er dyktig, tar seg tid, og hører på hva jeg har å si uten å avbryte (noe andre leger jeg har møtt ikke er så flinke til). Han har også humor, og orden i sakene.
Jeg måtte bytte fastlege på grunn av flytting til en annen by, men hadde aldri byttet om jeg ikke måtte.