Peter Edison

Centrum Fastlegegruppe AS Mann, 46 år

Autorisert2005
Ledige plasser 16 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Centrum Fastlegegruppe AS
Rosenkrantz' gate 21 0160 Oslo
Peter Edison er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Peter Edison

Nei,vet du hva

Våren 2016 var jeg plaget av smerter i venstre side av brystet. Jeg er 64 år og er og har vært i full jobb i 43 år. Valgte da Edison som min fastlege siden den jeg hadde har gått av med pensjon. Flere av de jeg kjenner mente da at denne centrum .fastlegegruppen var ok og han var den eneste som var ledig for å ta flere pasienter.
Jeg gikk da til han og ville ha en undersøkelse av smerter i brystet, en undersøkelse av skjoldbrukskjertelen som jeg fikk operert halvparten av for en del år siden. Jeg kjente på det tidspunktet noe ubehag og siden legen som operert dette tidligere hadde sagt at jeg burde undersøke dette da det godt kan være at jeg måtte fjerne hele kjertelen etter noen år hvis den sluttet å produsere hormoner. Tilstanden blir også kalt struma. I tillegg hadde jeg en arvelig deformasjon av ringfingeren på venstre hånd. Deformasjonen virker på den måten at det legges talg på senene og fingeren bøyes. I mitt tilfelle 90 grader innover. Edison sendte meg til kardiologen som var en god ting. Der fant vi ut at det ikke var noe galt med hjertet , men at problemet var i en muskel i brystet. Han sendte meg også til ultralyd. Der ble jeg undersøkt og damen sa at hun skulle gi beskjed til Edison at det kan være lurt å se litt nøyere på min kjertel. Ring fingeren som plager min hele venstre arm fikk jeg beskjed av Edison "dette får du ordne opp i selv" ?????. Jeg fikk heller ingen tilbakemeldinger angående undersøkelser. Ringfingeren og venstre armen sliter jeg med enda.

En virkelig "fastlege" ("huslege")

En usedvanlig hyggelig, flink og omtenksom lege som jeg stoler fullt ut på og har meget god kontakt med.

Personalet, resepsjon og de som tar prøver etc. er veldig hyggelige og effektive.

En meget god forkjølelseslege!

Nærmere kommentar ubehøvelig..
Peter var bra frem til jeg ble alvorlig syk! Når det ikke lenger var snakk om sykemeldinger, henvisninger og lignende saker, så hadde han veldig lite å stille opp med!

Den beste legen jeg har hatt i Norge

Peter er en utrolig hyggelig lege fra USA.

Jeg har gått til han i ca. 9 år og han har vært en solid støtte for meg gjennom en lang periode med dårlig helse. Det virker som han har all tiden i verden for meg og er veldig omsorgsfull og god til å lytte.

Kontoret er litt stusselig og damene som jobber der er ikke snille men det gjør meg ingenting. Det er viktigst å ha en god lege.

Hyggelig, men...

Stor forbedringspotensiale som bla. :
-Empati for de trengende
-Holde oversikt over de få pasienter som har et lengre journal/Hva er blitt gjort/ikke gjort
-Ikke avslå når en lidende pasient bestiller ny time

Listen er lang.

Jeg er ikke imponert!