Peter Edison

Autorisasjon (2005)

Peter Edison er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Peter Edison

Trygghet

Har full tillit til vurderinger av helsesituasjonen min samt rådene han gir. Føler meg trygg,
Blir tatt på alvor når jeg føler at noe er galt.

Veldig fin lege!

Peter hører på pasienten og sitter ikke foran pc-en mens samtalen pågår. Han er forståelsesfull, flink til å gi informasjon, lytte og han har tid til deg. Han er også veldig rask med tilbakemeldinger via pasientsky. Jeg må dessverre bytte lege på grunn av flytting.

Kunnskapsrik lege

Peter er en kunnskapsrik lege, erfaring på somatisk og psykisk områder. Er innmari flink å vise at han står ved pasienten sin i vanskelige tider og gjør det beste vurderinger for sin pasient.
Meget dyktig på små kirurgisk inngrep.
Han Kan fattes stresset iblant.
Meget høyt terskel og tålmodighet ved uenighet. Er ikke nærtagende.
Godt opplyst om ting som berører seg i verdens samfunnet, han bryr seg om andres problemer og ulykker.
Kan være humoristisk, flink på mellommenneskelige relasjoner. Han er en lege med høyt sosialt intelligent.

veldig god lege å chit chat.

veldig god lege å chit chat.
Han har forklaringer på hva som kan være problemet, og gir råd om hvordan man kan holde på og forbedre imune-systemet.
Men hvis du er bekymret for å ha helseproblemer, kan det ikke være et godt valg.

Respektfull

Respektfull lege som virkelig tar deg på alvor. Kommer med gode løsninger og gir bra støtte. Må dessverre bytte grunnet flytting, men kan anbefale Dr. Edison på det sterkeste!