Erik Øhren

Autorisasjon (2009)

Erik Øhren er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Erik Øhren

En ryddig flink lege!

Har hatt dr. Øhren ca halvt år nå etter 15 år med forrige fastlegen min og må virkelig si at makan til oppfølging og fleksibilitet er på høyeste nivå. Meget imponert!

Føler at han oppriktig bryr seg og er kunnskapsrik, følger opp over snittet. Lett å snakke med og han lytter. Anbefales

Suveren lege

Har hatt Øhren som fastlege en stund nå men måtte dessverre bytte grunnet flytting. Behagelig og kunnskapsrik lege som har tatt meg på største alvor. Fått fortgang i flere prosesser.

Meget dyktig lege

Flink lege som hører etter, er grundig og henviser dit det trengs om nøvendig. Han oppdaget bl.a komplikasjon ved Diabetes type 1 som min diabeteslege ikke klarte og se.

For rask og "effektiv"

Virker FOR rask og "effektiv" Tar seg ikke god nok tid til å lytte til pasienten, slik at han trekker konklusjonen før hele sykdomsbildet er fortalt - trekker raske og bastante konklusjoner.
Det er naturligvis ikke rom for mye lytting når alt skal avgjøres på 15 min.
Det hadde vært en fordel om det var mer fleksibelt. Noen ganger trenger en litt lengere tid, selv om dette vil gå utover ventetiden for andre pasienter.
Skal det bygges opp tillit, må det også være rom for å ta seg tid med pasienten.
Min opplevelse var ikke det
Derfor bytter jeg fastlege.

Tillitsvekkende og grundig lege

Hyggelig, effektiv, grundig, henviser videre om nødvendig, følger opp. Presis, kort ventetid. Tillitsvekkende