Dagfinn Sverre Aarskog

Autorisasjon (2001)

Dagfinn Sverre Aarskog er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dagfinn Sverre Aarskog

Enkelt og greit...

Har aldri opplevd at det tar lang tid å få time. Har fått time både kl 07.00 og kl 19.00, så han strekker seg langt for å få tid til pasienter. Jeg opplever han som dyktig og engasjert og som en som bryr seg. Det kan helt riktig være litt ventetid på venterommet men det er fordi han bruker den tiden han trenger på pasientene istedenfor å kaste dem ut etter 5 min. Jeg har følt meg ivaretatt både når det kommer til det rent medisinske, men også som menneske. Anbefales på det sterkeste;)

God allmennlege med travel hverdag

Solid inntrykk og god hjelp til det aller meste man trenger en allmenn lege til, men åpenbart en poppis fyr med litt for mange på gjestelista hver dag. Det er utrolig kjedelig og ikke alltid like praktisk å vente opptil en time på å komme inn døra, når du i tillegg har ventet litt vel mange dager på ledig time.

Effektiv, men ikke nødvendigvis på en positiv måte

Vir ker faglig dyktig, men lite empatisk. Fikk til svar at han ikke bruker sin utdanning på vurdering av sykemeldinger ? Merkelig svar når man sitter der og føler seg utslitt, og kanskje noen dager hjemme kunne ha hjulpet på å få roet seg.

Solid og grundig

Aarskog virker effektiv og solid i sin gjerning, og har tilsynelatende en ambisjon om å gjøre en best mulig jobb. Han er ikke den som snakker mest (min erfaring), men det som fremkommer er relevant og formidlet på en hyggelig og profesjonell måte. Som de fleste andre fastleger har han nok travle dager, noe som kan medføre noe ventetid.

Nja...

Hyggelig fyr, grei når det kommer til "greie" ting, som vaksineringskort, attester, influensa, etc. Jeg hadde en noe negativ opplevelse da jeg forsøkte å forklare vesentlige ting i min sykehistorie som var relevante for seponering av et medikament. Da hørte han ikke noe særlig på meg, og var heller ikke så oppdatert på akkurat dette området. Studerer selv medisin, og oppfattet dette som frustrerende. Men som sagt- hyggelig og forståelsesfull- med unntak en denne floken.