Dagfinn Sverre Aarskog

Autorisasjon (2001)

Dagfinn Sverre Aarskog er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dagfinn Sverre Aarskog

Svært god lege

Dagfinn er faglig svært sterk. Han er også veldig fokusert, og skjønner raskt hva han skal gjøre med problemet du har. Han lytter, og stiller også mange spørmål utover det fysiske for å danne seg et bredt bilde av sykdomsbildet. Forfriskende også at han ikke "overdiagnostiserer". Mer en "Cut the crap - her er løsningen/neste steg" type.

Faglig dyktig

For meg med medisinskfaglig bakgrunn selv har jeg inntrykk av at han er godt faglig oppdatert. Jeg oppfatter det som at han lytter til mine synspunkter og ikke minst ønsker. Dette være seg råd/oppfølging, videre henvisning, sykmeldinger eller medisiner.
Populær lege med mange på liste. Så det er klart det kan være noe venting. Men det må man regne med hos en dyktig lege. han strekker seg lang for å få "skviset" inn pasienter på morgen og kveld.

Fantastisk kar

Jeg har hatt Aarskog som lege i en årrekke og et besøk der er veldig hyggelig. Han har alltid tid til en liten prat og er interessert i klienten som menneske. Han er flink og lytte, faglig sterk og tillitsskapende. Jeg hadde en sammensatt lidelse som andre leger ikke tok alvorlig, men fikk all hjelpen jeg trengte her. Nå har jeg vært helt frisk lenge og ikke trengt legen min, det nesten litt synd, savner å snakke med han.

Usedvanlig opptatt av seg selv

Jeg opplevde Aarskog å være usedvanlig opptatt av seg selv. Overbærende når han snakket og jeg kan hverken beskrive ham som diplomatisk eller trivelig.

Manglende empati for psykiske lidelser. Helt OK på annet.

Jeg opplevde at han ikke anstrengte seg særlig i å forstå min situasjon da jeg opplevde å bli utbrent, ha angst og depresjon. Liten respekt for fysiske sympomer knyttet til disse problemene. Har du utmattelse, angst og depresejon anbefaler jeg at du finner en annen... det har jeg gjort.

Han var imidlertid OK på andre lidelser. Det var lett å få time og bra oppfølging.