Dagfinn Sverre Aarskog

Autorisasjon (2001)

Dagfinn Sverre Aarskog er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dagfinn Sverre Aarskog

De har tappat bort min journal.

Mycket trist och tråkig händelse.
Min pappers journal har försvunnit från legekontoret.
Med viktiga fakta under 5 års tid.
Personalen för övrigt är mycket hjälpsamma

Jag har påmint personalen under våren att jag behöver få min journal då jag byter legesenter
då min fastlege på colluseumklinikken
inte var tillräckligt professionell,
och så finner de inte min journal.
Fruktansvärt, dåligt skött.

Utrolig usympatisk lege

Han hilste ikke på meg da jeg kom før første gang , fikk meg til å føle meg dum med en bemerkning som "du er jo en voksen dame hvorfor har du ikke sjekket dette før " før jeg fikk forklart grunnen til det lange oppholdet mellom legebesøkene. Når han ville jeg skulle reise meg så han kunne undersøke øret mitt så han bare "opp å stå " som om jeg var en hund . Generet dårlig opplevelse .

Beste lAllmenlegen jeg har møtt!

Alltid tilgjengelig, kunnskapsrik og rask til å forstå symptomer.
Kom til ham med svimmelhet og generelt tung i kroppen.
Registrerte høyt blodtrykk og kreatinin.
I løpet av kort tid var han på telefonen til vakthavende på Ullevål og og til nærmeste røndtgenklinikk der fikk han mast seg til en time for meg umiddelbart.
Deretter fulgte han opp med å få svar fra røndtgenlegen omgående.
Så var det ny telefon til Ullevål sykehus for å redegjøre for tilstanden. Konklusjonen var nyresvikt og omgående innleggelse.
Hans raske respons og evne til å se allvoret og handle effektivt i en, for meg, alvorlig krise. Viser tydelig hans kvaliteter som lege.

Føler meg i trygge hender hos Dagfinn Aarskog

Jeg har hatt Dagfinn som private lege nå i snart 13år! Kunnskapsrik til stede, effektiv,og flink til å lytte!Skulle ønske flere leger kunne være som Aarskog,da han tar pasienten sin på alvor!!!Ingen problemer å nå ham nå som ham både har video time på nett og også kan bestille timer og resepter på nett!"EFEKTIVT"Etter oppstart med video og konsultasjon på tlf har jeg bare positivt å si om Aarskog!!!

Veldig kompetent, ingen ventetid

Jeg er veldig fornøyd med Dagfinn som fastlege. Veldig kompetent, gode forklaringer. Han bruker ikke mer tid enn nødvendig, men det syns jeg er bare positiv, fordi dette gjør at man alltid får en time ila dagen, når man trenger det.