Dagfinn Sverre Aarskog

Autorisasjon (2001)

Dagfinn Sverre Aarskog er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dagfinn Sverre Aarskog

Lite kompetente vikarer

Det er nærmest umulig å få time hos min egentlige fastlege, Dagfinn Aarskog. Derfor ender jeg opp med å time hos vikar Lars Gullestad, og sist til en annen vikar. De to unge vikarene surrer med henvisninger og sender dem feil sted eller hjem til meg slik at jeg taper viktig tid. Det hjelper ikke at jeg veileder dem underveis i legetimen om hvor de skal sende henvisningene. De har ingen løsninger på de problemer man kommer med, verken når det gjelder meg eller barna. De er i villrede om hva de skal anbefale når man spør og hvilke prøver de bør ta. Og den siste vikarlegen var svært uhøflig. De som sitter i resepsjonen og er på laboratoriet er dyktige og høflige og det pleier å gå greit å komme frem på telefon om man ringer tidlig. Men det hjelper jo lite når legene man får time hos er inkompetente.

Fantastisk lege

Har hatt Dagfinn Aarskog som lege siden 2001 beste legen jeg har hatt empatisk forståelsesfull. En lege som tar vare på deg. Jeg anbefaler Dagfinn, og vil beholde han som fastlege så lenge jeg kan.

Veldig flink og hyggelig!

Aldrig hatt noe å klage på hos Dagfinn. Hyggelig, imøtekommende og rask behandling:) Har hatt han som lege i 10 år og bytter bare pga av flytting til et annet fylke.

Kjempeflink lege

Vi løper ned legekontoret på Colosseum fordi vi har et barn som for
Tiden er kronisk syk. Jeg opplever at Dagfinn har det travelt, men allikevel er han alltid imøtekommende og hjelpsom. Der hvor han selv ikke er tilstede har han en step inn, Lars, som også er veldig hyggelig. Alt i alt er vi veldig fornøyde med Dagfinn, og han fortjener alle sterner i boken. Dessuten er stedet rent, pent og hyggelig.

Dyktig

Jeg har hatt Dagfinn som fastlege siden begynnelsen av 2013, men må nå bytte pga flytting.
Dagfinn er faglig dyktig, rett på sak og rask.
Jeg opplever dessverre at han er veldig opptatt og alltid sent ute til timene. De fleste gangene jeg skulle til legekontoret har jeg fått en annen lege heller. (Som jeg faktisk har likt mye bedre!)
Som flere andre har nevnt, opplever jeg at psykiske vanskeligheter ikke tas veldig seriøst, og det er lite hjelp å få på det punktet. Forutenom det er han flott.