Gosiame Masilo

Autorisasjon (2012)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Nanset Legekontor AS Telefonnummer33 13 81 1033 13 81 ...
Fridjof Nansensv. 4 3269 Larvik
Gosiame Masilo er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Gosiame Masilo

En fantastisk lege

Masilo er en utrolig dyktig og sympatisk lege. Hele familien har hatt veldig god glede av ham. Jeg kan anbefale Masilo på det varmeste!

Fantastisk

Beste legen jeg har hatt!!!
Følger opp og interesser seg for deg som person og pasient.Beroligende og en fantastisk lege. Føler at du blir tatt vare på

Unik lege

Beste legen jeg har hatt noengang! Tar deg på alvor og er oppriktig interessert i deg som pasient. Føler meg godt ivaretatt. Han lytter og gir ærlige tilbakemeldinger. Anbefales. Jentene på kontoret er også veldig hyggelige og hjelpsomme.

Veldig bra lege.

Veldig flink lege. God til å lytte, rask og effektiv. Lett å få kontakt med, svarer raskt på henvendelser.

Tillitsvekkende og klok lege

Har vært pasient hos Masilo siden han kom til Nanset legekontor og allerede fra første stund opplevde jeg at Masilo virkelig jaktet på årsaker til mine symptomer. I årenes løp har jeg alltid opplevd denne legen som dyktig, interessert i pasienten og han tar seg tid til å spørre og å forklare. Og han viser en herlig form for humor når man blir litt kjent med hverandre.
Dette er en lege, tror jeg, som vet hva han kan og som vet når det er noe han ikke kan forklare; da henviser han til spesialisthelsetjenesten. Man er alltid godt ivaretatt hos Masilo.