Shahid Ahmad Lohan

Autorisasjon (2010)

Bjerke Legesenter Telefonnummer23 37 13 3023 37 13 ...
Årvollveien 23 E 0590 Oslo
Shahid Ahmad Lohan er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shahid Ahmad Lohan

Flink Lege

Var innom Dr.Lohan nylig, han er veldig flink. Føler jeg endelig har fått en lege som bryr seg og lytter til meg.

Suser fort forbi

Det føles som at legen bare vil bli ferdig med timen og komme fort videre, uten at det er forsinkelser den dagen til å bruke som unnskyldning. Jeg får sjeldent snakke ferdig, blir ikke lyttet til, føler meg ikke sett. Et par timer har jeg hatt som er ganske rett frem og enkle, og da er han behagelig, men når jeg føler at jeg trenger å beskrive problemer eller lurer på noe så føler jeg meg til bry. Hvis jeg ønsker å bli henvist videre og han mener det ikke er grunn til det, så føler jeg meg snakket veldig ned til. Uavhengig av om han har rett eller ei, ønsker jeg ikke det av legen min.

Lite hjelpsomt besøk

Ville ikke høre på meg da medisinene jeg hadde testet gjentatte ganger ikke virket. Manglet også kunnskap angående det jeg hadde problem med og ville heller ikke henvise videre. Også veldig usympatisk når det kommer til psykiske plager og det var veldig vanskelig å åpne seg for han.

Ikke legen for meg

Avbryter deg og er ikke spesielt god til å lytte. For meg som har en psykisk diagnose som gjør det vanskelig å åpne seg, så gjør dette det vanskelig å få den hjelpen man trenger. Siste legetime hos ham endte med at jeg måtte betale for ingenting føler jeg. Han er også svært opptatt av når det skal betales. Jeg har alltid betalt for meg. Men har ved et par tilfeller valgt faktura. Da har jeg opplevd at han ringer kun for å høre om fakturaen er blitt betalt. Før den i det hele tatt forfaller. Det synes jeg er ekstremt spesielt. Og oppleves belastende hvis man allerede sliter med økonomien og skam rundt det.

Utrolig behagelig og flink lege

Man føler seg tatt vare på hos Dr. Lohan! Vært innom der pga. Noen tester osv en del ganger nå, og hver gang så er det den samme blide trofaste legen der. Han tar seg tid til å forklare deg grundig om forskjellig ting og man forlater alltid kontoret på en behagelig og trygg måte. Anbefaler på det sterkeste!