Shahid Ahmad Lohan

Tlf: 62 53 82 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Shahid Ahmad Lohan er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Shahid Ahmad Lohan

Meget fornøyd med Dr. Lohan

Har hatt Shahid Lohan som fastlege i flere år. Den tiden jeg har hatt han har jeg hatt flere problemer med blant annet ryggen. Jeg synes han tar godt vare på meg som pasient. Han følger alltid godt opp og er faglig sterk. Det virker for meg som han legger mye i sitt arbeid og ønsker å hjelpe meg som pasient. Anbefaler Shahid Lohan på det sterkeste.

Anbefales ikke

Dette er en lege jeg ikke føler meg vel hos. Han lytter dårlig og man har følelsen av at han ønsker deg ut av kontoret raskest mulig. Jeg har vært hos ham både med min datter og i forhold til meg selv og har hatt samme opplevelse hver gang.

Jeg var lykkelig med Dr Lohan

Jeg byttet til SL siden 2012 etter at fastlegen min var ikke på arbeid flere ganger og det var det beste som skjedde med meg. Han var så flink, dyktig, og omsorgsfull person. Du får der god tid, og veldig god hjelp. Jeg var så fornøyd med han til at jeg måtte flytte fra Hamar på grunn av jobben. Jeg vil takke ham ordentlig på alt hjelpen som jeg fikk.

En dyktig og ansvarsfull lege !!!

Vi flyttet nylig fra Oslo, og valgte Lohan som lege for hele familien, og det angrer vi ikke på! Lohan er en flink lege som tar seg god tid og gjør grundig undersøkelse. Vi føler oss ivaretatt hos han da han er lett å prate med og faglig godt oppdatert. Han er flink med både voksne og barn:) Tommelen opp og full pott hos oss:)

Skuffende!

Jeg endte opp med Shahid Lohan etter at min fastlege gikk av med pensjon. Jeg er ikke den som lett drar til legen, med mindre jeg er virkelig bekymret. Jeg dro til han i forbindelse med uforklarlig nummenhet i kroppen.
Det gikk fort fra jeg begynte å forklare plagene til jeg følte jeg bare var til bry for han. Han virket total uinteressert og det ble virkelig ubehagelig for meg etterhvert. Han virket veldig ivrig på å bli ferdig med "undersøkelsen" og undergravde mine følelser og meninger totalt! Jeg ble hele tiden avbrutt og han virket oppgitt når jeg spurte spørsmål.
Jeg fåreslo henvisning videre, men det var han ikke enig i.
Det endte med at han sendte meg hjem uten særlig undersøkelse og sa "det går nok sikkert over av seg selv".

Etter noen måneder kom jeg tilbake igjen med de samme plagene og ble møtt med samme attituden. Jeg har aldri følt meg mer som en hypokonder i hele mitt liv, og det kan jeg love deg at jeg er langt ifra!
Jeg måtte krangle meg til en henvisning videre, som etterhvert resulterte i en veldig seriøs diagnose.

Jeg sitter igjen med en litt håpløs følelse etter mine opplevelser med Lohan. Jeg trodde jeg skulle komme til en ganske trygg plass der jeg ble lyttet til, men i stedet gikk jeg derifra med en klump i magen og tårer i øya. Det er virkelig vondt å føle at en ikke blir trodd av sin egen lege. Jeg byttet lege med en gang etter dette!

Delte inntrykk

Å komme til Lohan da min forrige lege flyttet var en god opplevelse. Han har sett meg, hørt meg, og strekt seg lenger enn jeg har opplevd andre leger gjøre.
Derimot har jeg hatt ubehagelige opplevelser.
Han har virket utålmodig og irritabel når jeg har ankommet, ikke vært villig til å høre ferdig og avbryter før man får lagt frem, for så å bli direkte sint når man påpeker at han faktisk ikke har svart på det man spør om fordi man ikke har fått lagt frem spm.
Det som uroer meg mest er at hans meninger ved et par tilfeller har gått på tvers av et flertall annet helsepersonell derav to spesialister.
To av legebesøkene har vært såpass ubehagelige at jeg har vært tømt for energi etterpå. Der jeg har vært nødt til å være den som forholder meg rolig og påpeker at han ikke oppfører seg særlig proffesjonelt ved å ikke lytte.
Jeg er ikke feilfri, men jeg hadde aldri kjeftet på mine kunder og pasienter på den måten. Da hadde jeg tatt meg fri et par dager for å lade opp igjen batteriene.

Disse negative opplevelsene gjør meg usikker på om dette er legen for meg

Endelig en lege som ser deg

Så godt å komme til en lege som tar deg på alvor, men samtidig er avslappet og ikke moraliserende og formanende. Han ser deg som pasient og tar avgjørelser deretter. Fikk denne legen da server få ledige, og Gud så glad jeg er for at jeg havnet her!! Anbefales!

Fantastisk lege!

Jeg har hatt flere leger gjennom tiden, og hatt problemer psykisk. Lohan er den første legen jeg føler har tatt meg på alvor og satt igang tiltak som har hjulpet meg. Utrolig hyggelig og dyktig lege, kort ventetid, og lett tilgjengelig på telefon. Anbefales til alle!

Godhjertet, hjelpsom lege

Konen min og jeg har 3 barn som ofte blir syke pga barnehage osv. Jeg har aldri møt en lege som tar oss så godt i mot som Dr. Lohan. Han her tilgjengelig på tlf og ordner alltid opp sånn at vi får kommet inn og får svar på hva som er galt. Og med min egen helse har jeg erfart at han lytter og tar seg forstått. Jeg har hat noen leger oppover i min tid men har jeg jeg truffet en som virkelig kan sitt fag. Takk for at det finnes sånne som deg.

Lytter ikke, og gir aldri svar på prøver av noe slag

Han har ingen oversikt over deg som pasient. Har ennå ikke klart å forstå hva jeg har for diagnose. Gir aldri svar på prøver, ikke engang MR bilder med funn. Noen ganger lurer jeg på om han forstår hva jeg sier. Styr unna hvis du trenger en lege som faktisk følger deg opp.

Super Fornøyd...

Dr.Lohan er en fantastisk varm og personlig lege. Han husker hva vi har pratet om tidligere, og spør alltid om hvordan det går med familien og husker deres navn. Jeg har 3 barn, og han er utrolig flink til å håndtere barna. Faglig er han grundig, han spør mange spørsmål, tar prøver og henviser til spesialist hvis det er behov. Jeg har mange rare og varierende erfaringer med leger, men Lohan er alltid profesjonell, vennlig og skuffer aldri, han har vært min og familens fastlege i snart 3 år. Vi er kjempe fornøyde, og anbefaler han på det sterkeste videre.

Dyktig lege som forstår deg, kjempe fornøyd.

Her har du en lege som mestrer balansen mellom faglig dyktighet - og det å se pasienter som enkeltmennesker. Lohan er grundig, og lyttende. Jeg har gått til ham med både fysiske og psykiske plager, og får time raskt. Han har sett hele meg, alltid, og han tar seg tid. Hos Lohan føler jeg meg trygg og ivaretatt. Føler meg priviligert som har han som lege, og angrer ikke på at jeg har skiftet fastlege.
Anbefales.

Ikke lyttende

Jeg har bare vært hos Lohan en gang. Jeg byttet til han fordi min tidligere lege, som jeg er veldig fornøyd med, både er ute i lang permisjon og har kontor i en annen by. Jeg er delvis uføretrygdet, og nå hadde jeg et akutt behov som var relatert til den sykdommen, dessuten er det på tide å vurdere om jeg kan ha nytte av høreapparat.
Siden det var første gangen hos Lohan ville jeg fortelle noe om min sykehistorie og gjøre det litt lettere for han å sette seg inn i hva som sto i journalen. Men dessverre opplevde jeg at han ikke var interessert i hva jeg sa i det hele tatt, han tittet litt overfladisk i journalen (som er ganske tykk), og visste tydeligvis bedre enn meg hva det dreide seg om. Han avslo det jeg ba om, han måtte se nærmere på journalen sa han. Da jeg gikk la han konvolutten med journalen som jeg hadde med på toppen av bunken i et skap som var fullt av lignende konvolutter - sikkert over hundre. Nå har det gått et par måneder, og jeg har ikke hørt noe, så jeg antar at han ikke har lest noe mer i journalen min.
Når det gjelder høreapparater henviste han meg videre til spesialist uten å stille et eneste spørsmål.
Jeg opplevde han dessverre som ikke lyttende og helt uinteressert i min situasjon, og nå har jeg byttet fastlege.

En dyktig fastlege han er

En dyktig lege som alltid lytte til pasienten og ta det pasienten sier på alvor. Jeg anbefaler ham på høyest grad.

Tar deg ikke alltid på alvor..

En hyggelig lege på mange måter, men... Hosta på meg et brudd/brist i et ribbein, og når jeg forklarte det til han så lo han litt og sa at jeg var nok støl. Jeg vet hvordan det er å være støl, dette var mye værre og det var vanvittig vondt å puste/hoste/le/ligge. Nå 6 mnd etter er det fortsatt vondt.

Finnes ikke bedre!

Meget dyktig lege som tar deg på alvor. Lytter til hva jeg som pasient sier og er rolig og behagelig å snakke med. Faglig sterk lege som er flink til å uttdype og forklare seg på en profesjonell måte. Anbefaler han på det sterkeste.

Usedvanlig gode evner i kommunikasjon

Der denne legen har evner utover det medisinsk faglige.
Han er oppmerksom og konsentrert med pasienten i fokus. Her fikk jeg en følelse av å være i de beste hender fordi han er observant og god på kommunikasjon.
Med sitt gjennomført vennlige vesen føler jeg meg trygg hos han.

Utrolig god Lege

Jeg flyttet til Hamar fra Løten og måtte finne ny lege. Jeg ble anbefalt Dr.Lohan og det valget angrer jeg ikke på. Jeg ble tatt godt i mot og lyttet godt etter hva jeg hadde å komme med. Jeg er litt hypokonder og er vant med at legen tar lett på det. Men Dr. Lohan lyttet og beroliget meg betraktelig. Skulle ha vært flere av Sånne som ham.

Anbefales på det sterkeste!

Etter å hatt 4 forskjellige leger på et halvt år, byttet jeg til Shahid.
Han er en dyktig og snill lege som tar godt vare på pasientene sine.
Jeg er veldig fornøyd og anbefaler han til både unge og eldre.

:-)

Skiftet nylig over til Dr.Lohan. Jeg er utrolig fornøyd. Han er veldig sympatisk og hyggelig. Faglig sterk. Han tar seg tid til å lytte, og man føler at man blir godt ivaretatt.
Enkelt å få timeavtaler og hyggelig kontorpersonalet. Anbefales på det sterkeste.
Og for dere som tenker at det at han har et utelandsk navn kan bety dårlig norskkunnskaper etc så kan jeg forsikre om at han snakker perfekt norsk.