Shahid Ahmad Lohan

Torggata 83 2317 Hamar
Tlf: 62 53 82 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Shahid Ahmad Lohan er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Shahid Ahmad Lohan

Vennlig, lyttende og dyktig i sitt arbeid

Jeg er veldig godt fornøyd med Shahid Ahmad Lohan. Jeg føler meg godt tatt vare på. Etter en dramatisk helg med øyeproblemer og akutt svimmelhet var det en lege som grundig sjekket meg og forklarte . Var lettet og glad da jeg forlot kontoret. Slik skal det være når man går til legen!

Frekk og ubehagelig lege

Da han kommer for og hente meg inn til legetimen min, begynner han og kjefte på meg fordi jeg hadde gjeld til legesentret som ikke var betalt. Han ordla seg i en svært uhøflig tone om at egentlig skulle jeg ikke fått time overhodet.. Jeg har tidligere forklart at jeg har sosialstønad og får bare betalt når jeg får utbetaling. Jeg var svært syk og trengte virkelig den timen. Han sa at visst jeg skulle få hjelp av han måtte jeg betale for timen, og dette gjentok han flere ganger i en skarp tone før jeg fikk slippe inn på kontoret. Det siste han sa før jeg forlot kontoret igjen var at jeg måtte betale for timen, noe jeg gjorde. Jeg er i en svært vanskelig livssituasjon, og oppførselen hans gjorde at jeg ble svært lei meg. Sånn skal ikke en lege oppføre seg. Har byttet fastlege.

Meget fornøyd med Dr. Lohan

Har hatt Shahid Lohan som fastlege i flere år. Den tiden jeg har hatt han har jeg hatt flere problemer med blant annet ryggen. Jeg synes han tar godt vare på meg som pasient. Han følger alltid godt opp og er faglig sterk. Det virker for meg som han legger mye i sitt arbeid og ønsker å hjelpe meg som pasient. Anbefaler Shahid Lohan på det sterkeste.

Anbefales ikke

Dette er en lege jeg ikke føler meg vel hos. Han lytter dårlig og man har følelsen av at han ønsker deg ut av kontoret raskest mulig. Jeg har vært hos ham både med min datter og i forhold til meg selv og har hatt samme opplevelse hver gang.

Jeg var lykkelig med Dr Lohan

Jeg byttet til SL siden 2012 etter at fastlegen min var ikke på arbeid flere ganger og det var det beste som skjedde med meg. Han var så flink, dyktig, og omsorgsfull person. Du får der god tid, og veldig god hjelp. Jeg var så fornøyd med han til at jeg måtte flytte fra Hamar på grunn av jobben. Jeg vil takke ham ordentlig på alt hjelpen som jeg fikk.