Shahid Ahmad Lohan

Torggata 83 2317 Hamar
Shahid Ahmad Lohan er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Shahid Ahmad Lohan

Meget fornøyd med Dr. Lohan

Har hatt Shahid Lohan som fastlege i flere år. Den tiden jeg har hatt han har jeg hatt flere problemer med blant annet ryggen. Jeg synes han tar godt vare på meg som pasient. Han følger alltid godt opp og er faglig sterk. Det virker for meg som han legger mye i sitt arbeid og ønsker å hjelpe meg som pasient. Anbefaler Shahid Lohan på det sterkeste.

Anbefales ikke

Dette er en lege jeg ikke føler meg vel hos. Han lytter dårlig og man har følelsen av at han ønsker deg ut av kontoret raskest mulig. Jeg har vært hos ham både med min datter og i forhold til meg selv og har hatt samme opplevelse hver gang.

Jeg var lykkelig med Dr Lohan

Jeg byttet til SL siden 2012 etter at fastlegen min var ikke på arbeid flere ganger og det var det beste som skjedde med meg. Han var så flink, dyktig, og omsorgsfull person. Du får der god tid, og veldig god hjelp. Jeg var så fornøyd med han til at jeg måtte flytte fra Hamar på grunn av jobben. Jeg vil takke ham ordentlig på alt hjelpen som jeg fikk.

En dyktig og ansvarsfull lege !!!

Vi flyttet nylig fra Oslo, og valgte Lohan som lege for hele familien, og det angrer vi ikke på! Lohan er en flink lege som tar seg god tid og gjør grundig undersøkelse. Vi føler oss ivaretatt hos han da han er lett å prate med og faglig godt oppdatert. Han er flink med både voksne og barn:) Tommelen opp og full pott hos oss:)

Skuffende!

Jeg endte opp med Shahid Lohan etter at min fastlege gikk av med pensjon. Jeg er ikke den som lett drar til legen, med mindre jeg er virkelig bekymret. Jeg dro til han i forbindelse med uforklarlig nummenhet i kroppen.
Det gikk fort fra jeg begynte å forklare plagene til jeg følte jeg bare var til bry for han. Han virket total uinteressert og det ble virkelig ubehagelig for meg etterhvert. Han virket veldig ivrig på å bli ferdig med "undersøkelsen" og undergravde mine følelser og meninger totalt! Jeg ble hele tiden avbrutt og han virket oppgitt når jeg spurte spørsmål.
Jeg fåreslo henvisning videre, men det var han ikke enig i.
Det endte med at han sendte meg hjem uten særlig undersøkelse og sa "det går nok sikkert over av seg selv".

Etter noen måneder kom jeg tilbake igjen med de samme plagene og ble møtt med samme attituden. Jeg har aldri følt meg mer som en hypokonder i hele mitt liv, og det kan jeg love deg at jeg er langt ifra!
Jeg måtte krangle meg til en henvisning videre, som etterhvert resulterte i en veldig seriøs diagnose.

Jeg sitter igjen med en litt håpløs følelse etter mine opplevelser med Lohan. Jeg trodde jeg skulle komme til en ganske trygg plass der jeg ble lyttet til, men i stedet gikk jeg derifra med en klump i magen og tårer i øya. Det er virkelig vondt å føle at en ikke blir trodd av sin egen lege. Jeg byttet lege med en gang etter dette!