Shahid Ahmad Lohan

Bjerke Legesenter

Autorisasjon (2010)

1 person

Bjerke Legesenter Telefonnummer23 37 13 3023 37 13 ...
Årvollveien 23 G 0590 Oslo
Shahid Ahmad Lohan er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shahid Ahmad Lohan

Ikke imøtekommende og utålmodig

Overtok pasientlisten til min gamle fastlege som pensjonerte seg, og dette er en stor motsetning til en av Norges mest kompetente innen allmennmedisin.

Lohan er sikkert flink faglig, men har total mangel på emosjonell intelligens. Jeg føler ikke at han ser og lytter til meg, og ønsker derimot å få meg ut igjen så fort som mulig. Når jeg skal fortelle om mine helseproblemer blir jeg avbrutt og avfeid, og jeg får en følelse av at jeg må argumentere og forsvare i stede for å forklare.

Han er generelt lite hyggelig. Personlig ville jeg ikke anbefalt han til noen.

Ikke imøtekommende fastlege

Jeg har flytta endel rundt og derfor hatt flere fastleger, men Shahid er uten tvil den minst imøtekommende. Første timen så fikk jeg såvidt et hei, han fulgte ikke opp med noe spørsmål til grunnen at jeg var der og det var generelt ikke noe hyggelig. Timene etter var heller ikke noe bedre. Føler meg sett ned på, dårlig tatt i mot og ikke sett som pasient. Man får den hjelpen man har krav på, men ikke noe mer.

Kunnskapsrik og nøye

Fikk alltid hjelp og henvisninger av Dr. Shahid Lohan. Jeg flyttet til en annen by, å ble da nødt til å bytte fastlege når det ble for langt å kjøre. Ellers hadde jeg aldri byttet! :)

Utålmodig

Tar seg ikke nok tid og jeg føler ikke at han lytter til meg. Sikkert en grei lege på ting som ikke har med psykisk helse å gjøre, men i selv de tilfellene opplever jeg at han ikke er tilstede nok. Jeg vil at en lege skal lytte og se meg inn i øynene i hvertfall.

Skift fastlege

Vi er tre pasienter i 3 generasjoner som har forholdt oss til Bjerke legesenter i over 20 år.
Fastleger går av med pensjon, og nye kommer inn.
Vi har alle tre satt oss på fastlegebytte. En eldre med mange kompliserte lidelser. En godt middelaldrende med helseutfordringer, i full jobb. En ung med kun sporadiske besøk.
Dette holder ikke.
Uforberedt, epikriser mottatt er ikke lest (tross varsling ved timebestilling), ktr av blodtrykk utføres ikke på en 80+ «fordi det ble gjort for 8 mnd siden» som bruker medisiner osv osv
Han tar ikke på pasienter, og sitter og leser på nettet mens man forsøker å oppnå kontakt.
Vanlig høflighet er også å reise seg, iallefall se på pas. når konsultasjonen er over.
Alltid ledig time, ikke rart det…
STYR UNNA!