Shahid Ahmad Lohan

Autorisasjon (2010)

Bjerke Legesenter Telefonnummer23 37 13 3023 37 13 ...
Årvollveien 23 E 0590 Oslo
Shahid Ahmad Lohan er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shahid Ahmad Lohan

Ikke flink lege

Hadde time kom innom med smerter i magen og ryggen, ble fortalt alt er i orden og trengs ikke mer sjekk, vi trengte også sykemelding, ble møtt med stygg blikk og fortalt alt er i orden og derfor kan jeg ikke skrive sykemelding, dette var tross vedkommende var fra samme land, og trodde de smerte var ikke reele, samtid ba han om å bytte fastlegen og han ikke kan hjelpe oss videre, han bestilte til slutt Mr for mer sjekk etter mye klaging, og videre oppfølging ønsket han ikke. Jeg endte på legevakta og fikk Sterke smertestillende dagen etter.
Han er dessverre ikke flink lege og anbefales ikke. Denne legekontor prioritere kun de valgte pasienter ,de gir timen hvis du er aktuell, hvis du har langvarig sykdom so anbefales ikke, dem anbefaler bytte eller vil ikke få timen ved bestilling på telefon , har du språk problem så anbefaler ikke han. Han er fersk lege og kan forstå pasienter uten sjekk.

Ikke å anbefale

Han er sikkert en flink lege og alt, men når det kommer til pasient kommunikasjon er han ikke den beste. Har selv med skriv fra overlege og spesialist måtte forsvare diagnose og på et punkt selv peke ut feil og skader i MR bildene før han trodde på meg. Jeg skal ikke måtte sitte og betale for å forsvare en skade/sykdom jeg allerede har bevis på...
Har prøvd å unngå å bytte fastlege for å se om ting har blitt bedre, men nå er lei... Ønsker en fastlege som lytter og er imøtekommende. En fastlege man kan fortelle sine problemer til uten å føle seg dum i det man går ut av legekontoret. derfor velger jeg å bytte lege.

Dyktig lege.

Veldig dyktig lege med gode kunnskaper, følger meg trygg på å være pasient,bruker god tid ,presis,og ikke minst hyggelig. God parkering.

Trygg og kunnskapsrik - Anbefales på det sterkeste!

Jeg har hatt gleden av å være pasient hos Shahid i en god stund nå, og jeg kan ærlig si at jeg er utrolig imponert over hans faglige kompetanse og evne til å lytte.

Han har alltid tatt tid og vist forståelse og har vært i stand til å gi meg grundig informasjon og veiledning angående helseproblemer jeg har hatt. Han tar seg alltid tid til å forklare medisinske begreper på en forståelig måte og svarer tålmodig på alle mine spørsmål. Så det gir meg betryggende følelse som jeg sleit med hos min tidligere fastlege. Det får meg til å føle meg trygg!

Han har alltid vært tilgjengelig når jeg har trengt ham, og han tar seg virkelig tid til å lytte til mine bekymringer. Det gjør det lettere å diskutere helseproblemer og føle seg ivaretatt. Han er flink til å organisere oppfølging og henvise meg til spesialister når det har vært nødvendig.

Samlet sett er Shahid en eksepsjonell lege, og jeg har full tillit til hans evner og omsorg. Jeg vil på det sterkeste anbefale ham til alle som søker en kunnskapsrik, pålitelig og omsorgsfull fastlege.

Fantastisk dyktig lege

Skiftet til Shahid som fastlege for en stund tilbake og vært hos han noen ganger nå.

Han er ekstremt dyktig og ansvarsfull og lytter til deg som menneske og gir deg den hjelpen du trenger. Føler meg veldig godt ivaretatt og anbefaler mine venner å bytte til han hvis han fortsatt har ledige plasser.

Han er veldig nøye, tar seg god tid, lytter og undersøker. I motsetning til den forrige fastlegen, som ikke visste noen interesse når jeg kom til time.

Henviser videre hvis behovet er der, så jeg føler meg veldig godt ivaretatt.

Full score til denne dyktige legen fra meg :)