Morten Munkvik

Autorisasjon (2004)

Morten Munkvik er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Morten Munkvik

En god fastlege

Dyktig, tar seg god tid til undersøkelse, følger opp i etterkant. Veldig bra. Eneste minus er at det er vanligvis lang ventetid for å få en time hos ham.
Vil også skryte av vikaren hans Camilla Steinsbø, hun tar seg veldig god tid til undersøkelse og er kunnskapsrik.

Vært fastlege i flere år, aldri tilgjengelig

Det kan være et kosmisk sammentreff, men hver gang jeg har hatt behov for fastlegen har jeg blitt henvist til vikar for fastlege.

Skal du være fastlege må du være tilgjengelig for pasientene dine.

Det er ikke greit at du ikke er tilgjengelig, som pasient forventer jeg en viss kontinuitet - jeg vil gjerne slippe å forklare meg gang på gang til nye mennesker.

Meget dyktig idrettslege

Morten er en meget dyktig lege som gir gode faglige råd. Jeg har brukt han inn mot idrettsskader der han har full kontroll. Stoler fult ut på Mortens vurderinger.

Ignorant og arrogant

Høy på seg selv og blir fort surete når du har noen «men». Lytter ikke hva du egentlig har å si, han er ferdig med timen etter ett minutt. Ser deg ikke som et menneske. Ser ikke helheten. Har vært der flere ganger med samme problem, og selv jeg grein og ba han se på meg nærmere, ble han bare sittende i stolen med en arrogant smil og kvittet meg med å heve skuldrer. Fikk absolutt INGENTING av de timene. Bare trauma .

Trygg og kunnskapsrik

God og trygg lege. Dessverre må jeg bytte da han aldri er tilgjengelig. Veldig synd, men forstår det når han er så flink som han er.