Morten Munkvik

Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger
Morten Munkvik er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Morten Munkvik

Meget fornøyd

Veldig fornøyd med legen, men dessverre måtte jeg bytte da jeg flyttet til Sandnes. Gikk til ham da han holdt til ved Lagårdsveien. Han lyttet til mine problemer, tok seg tid til å høre på. De i resepsjonen var også hyggelige.

Super bra fastlege!

Oppmerksom, lyttende, ser deg som menneske - ikke bare pasient.
Jeg har opplevd at Morten har været flink både med en svært skadet ankel, under graviditet og ved psykisk belastning. Sågar har han ringet meg for å sjekke, hvordan jeg har det.
Hele familien trivs med Morten som lege.
Kan varmt anbefales!

Faglig dyktig og punktlig lege

Jeg har kun vært til Munkvik en gang, da min egen fastlege ikke hadde ledig tid den dagen jeg trengte å komme inn.
Jeg ble ropt inn til legen på minuttet og timen ble gjennomført raskt og effektivt, samtidig som han tok seg tid til litt "small talk". Han virket som han har stor faglig kompetanse, men framsto som litt streng og bestemt. Alt i alt en flink lege.

Kjempefornøyd!

Etter å ha vært veldig misfornøyd med min tidligere fastlege byttet jeg og datteren min til Munkvik.Han har jeg bare hatt positive inntrykk av!Smilende,imøtekommende og veldig flink med unger :-) han snakker på en rolig og sikker måte som gjør at han fremstår som faglig dyktig

pasient til besvær

Har ikke følt meg så utilpass hos en lege som her. Jeg har en kronisk sykdom som det blir brukt mye tid på å forske på nye medisiner. Munkvik er ikke interessert på imøtekomme pasientens ønsker om en litt alternativ medisin, LDN, som har vist seg å ha god virkning på min type sykdom. Begrunnelse: ikke nok testet, selv om medisinen er gammel og ikke har bivirkninger. Legen er kun interessert i å praktisere ut i fra skolemedisinen, og det er vel og bra hvis du ikke er syk eller ønsker å ha et godt og smertefritt liv uten sterke medisiner. Jeg følte jeg rett og slett var mindre intelligent som ønsket noen annen medisin enn skolemedisinen. Legen ønsker, etter min mening, å praktisere uten noen som helst samarbeid med pasienten. Jeg var innom en gang og aldri mer. Nå har jeg funnet en ny lege som ikke har noen problemer med LDN. Som han sier; hvis de kan gjøre deg godt, så er de jo ikke farlig og har heller ikke bivirkninger. Den nye legen har forstått noe. Gi Munkvik et par år til på baken slik at han kan få litt livserfaring, så kanskje han kan endre syn på et par ting. Forhold lege/pasient skal være et samarbeid. En pasient skal ikke være til besvær.