Morten Munkvik

Stavanger Medisinske Senter
Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger
Morten Munkvik er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Morten Munkvik

Trygg, snill, forståelse full og kunnskapsrik

Jeg er meget fornøyd av behandleren min. Han er kunnskapsrik og forståelse full. Han har vært alltid tilgjengelig når jeg trengte hjelp. Jeg føler meg veldig trygg med han.

Meget fornøyd

Veldig fornøyd med legen, men dessverre måtte jeg bytte da jeg flyttet til Sandnes. Gikk til ham da han holdt til ved Lagårdsveien. Han lyttet til mine problemer, tok seg tid til å høre på. De i resepsjonen var også hyggelige.

Super bra fastlege!

Oppmerksom, lyttende, ser deg som menneske - ikke bare pasient.
Jeg har opplevd at Morten har været flink både med en svært skadet ankel, under graviditet og ved psykisk belastning. Sågar har han ringet meg for å sjekke, hvordan jeg har det.
Hele familien trivs med Morten som lege.
Kan varmt anbefales!

Faglig dyktig og punktlig lege

Jeg har kun vært til Munkvik en gang, da min egen fastlege ikke hadde ledig tid den dagen jeg trengte å komme inn.
Jeg ble ropt inn til legen på minuttet og timen ble gjennomført raskt og effektivt, samtidig som han tok seg tid til litt "small talk". Han virket som han har stor faglig kompetanse, men framsto som litt streng og bestemt. Alt i alt en flink lege.

Kjempefornøyd!

Etter å ha vært veldig misfornøyd med min tidligere fastlege byttet jeg og datteren min til Munkvik.Han har jeg bare hatt positive inntrykk av!Smilende,imøtekommende og veldig flink med unger :-) han snakker på en rolig og sikker måte som gjør at han fremstår som faglig dyktig