Morten Munkvik

Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger
Morten Munkvik er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Morten Munkvik

Meget fornøyd

Veldig fornøyd med legen, men dessverre måtte jeg bytte da jeg flyttet til Sandnes. Gikk til ham da han holdt til ved Lagårdsveien. Han lyttet til mine problemer, tok seg tid til å høre på. De i resepsjonen var også hyggelige.

Super bra fastlege!

Oppmerksom, lyttende, ser deg som menneske - ikke bare pasient.
Jeg har opplevd at Morten har været flink både med en svært skadet ankel, under graviditet og ved psykisk belastning. Sågar har han ringet meg for å sjekke, hvordan jeg har det.
Hele familien trivs med Morten som lege.
Kan varmt anbefales!

Faglig dyktig og punktlig lege

Jeg har kun vært til Munkvik en gang, da min egen fastlege ikke hadde ledig tid den dagen jeg trengte å komme inn.
Jeg ble ropt inn til legen på minuttet og timen ble gjennomført raskt og effektivt, samtidig som han tok seg tid til litt "small talk". Han virket som han har stor faglig kompetanse, men framsto som litt streng og bestemt. Alt i alt en flink lege.

Kjempefornøyd!

Etter å ha vært veldig misfornøyd med min tidligere fastlege byttet jeg og datteren min til Munkvik.Han har jeg bare hatt positive inntrykk av!Smilende,imøtekommende og veldig flink med unger :-) han snakker på en rolig og sikker måte som gjør at han fremstår som faglig dyktig

pasient til besvær

Har ikke følt meg så utilpass hos en lege som her. Jeg har en kronisk sykdom som det blir brukt mye tid på å forske på nye medisiner. Munkvik er ikke interessert på imøtekomme pasientens ønsker om en litt alternativ medisin, LDN, som har vist seg å ha god virkning på min type sykdom. Begrunnelse: ikke nok testet, selv om medisinen er gammel og ikke har bivirkninger. Legen er kun interessert i å praktisere ut i fra skolemedisinen, og det er vel og bra hvis du ikke er syk eller ønsker å ha et godt og smertefritt liv uten sterke medisiner. Jeg følte jeg rett og slett var mindre intelligent som ønsket noen annen medisin enn skolemedisinen. Legen ønsker, etter min mening, å praktisere uten noen som helst samarbeid med pasienten. Jeg var innom en gang og aldri mer. Nå har jeg funnet en ny lege som ikke har noen problemer med LDN. Som han sier; hvis de kan gjøre deg godt, så er de jo ikke farlig og har heller ikke bivirkninger. Den nye legen har forstått noe. Gi Munkvik et par år til på baken slik at han kan få litt livserfaring, så kanskje han kan endre syn på et par ting. Forhold lege/pasient skal være et samarbeid. En pasient skal ikke være til besvær.

Slik burde alle leger være!

Det var en veldig hyggelig opplevelse å gå til Morten! Han virket faglig sterk og trygg på seg selv og sin kunnskap. Stilte meg mange spørsmål og var genuint interessert i å høre hva jeg sa. Hans trygghet hadde en god og beroligende effekt på meg. Det er slik alle leger burde være!

Fastlege

Munkvik fremstår som en engasjert og dyktig lege. Han virker effektiv og holder tidene, men tar seg samtidig tid til å lytte. Veldig godt fornøyd med det arbeidet han har gjort, og han følger også opp på eget initiativ.

faglig sterk, men...

Mer interessert i spise på neglene sine enn å snakke med deg. tåler ikke opplyste pasienter. han blir lite engasjert, behjelpelig.men i dagens samfunn, jeg aksepterer hvertfall ikke "guder" i hvite frakker..

Morten er en skikkelig god lege

Morten tar seg tid, men er effektiv. Han er interessert og det er en fryd å ha ham som min fastlege!

Brilliant

En oppriktig og god lege! Har han ikke som fastlege,men fikk han som lege på legevakten da min lege sviktet.... Kommer til å bytte til munkvik dersom min lege forlater praksisen. Har aldri følt meg så velkommen på legevakt før og følte meg trygg!

Super lege

Har nettopp byttet til Dr. Munkvik og er virkelig fornøyd. En lege som hører hva du sier, kommer med forslag, og hører på dine forslag. Viser interesse utover bare den tingen man kommer til legen for. Var forberedt og visste allerede svarene på blodprøvene da jeg kom til neste time. Fantastisk type.

En lege som bryr seg

Hver gang jeg treffer Munkvik så spør han alltid om hvordan det går med meg og hvordan jeg har det. Han er ikke fastlegen min, men jeg har blitt sendt til han ett par ganger på grunn av at min egen lege ikke hadde kapasitet.
Jeg føler at han er den eneste legen som virkelig har hjulpet meg med mine problemer

Alle tiders

Hadde Munkvik som lege da min fastlege var borte ett år, og var like fornøyd hver gang jeg gikk ut av kontoret hans. En dyktig og veldig hyggelig lege! Hadde valgt han som fastlege om den jeg har nå en dag gir seg.

Tilgjengelig og faglig kompetent

Morsom lege so tar tid til å høre på hva jeg har å si. Han forklarer ofte om hva som ligger bak de forskjellige sykdommene på en måte som jg ofte forstår Lettere å akseptere ting for meg som er skeptisk til så mye...

Klok mann

Fordi jeg har flyttet mye rundt i landet har jeg hatt endel forskjellige leger. Munkvik er en av de absolutt bedre. Han holder tiden, noe som betyr at du slipper å vente mye. Det er bra. Jeg har også merket meg at han er gnien på b-preparater. Det er jo også egentlig bra.

En som bryr seg

En faglig dyktig lege som jeg stoler på. Ikke alltid han gjør som jeg vil, men løsningene hans er nok best, har det vist seg..
OG - jeg kommer nesten alltid inn på tiden. Aldri ventet mer enn 10 minutter på venterommet.