Morten Munkvik

Autorisasjon (2004)

Morten Munkvik er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Morten Munkvik

Kunnskaprik, hyggelig og hjelpsom

Etter mange år med en dårlig fastlege så fant jeg denne legen. Han har hjulpet meg masse. Han er kunnskaprik og hyggelig. Tar pasientien seriøst og prøver å finne svar og løsninger.

Effektiv og medmenneskelig.

Morten er en trygg og varm fastlege. Han ser deg først og fremst som et medmenneske men, med et autoritært vesen som får deg til å føle en enorm trygghet. Jeg elsker effektiviteten legekontoret utfører og at det er ingen venting. Det er ledige timer kjapt tilgjengelig og Morten tar seg alltid tid til å svare over besøklegen sine nettsider.

En god og flink lege

Jeg har vært dr.Munkvik sin pasient i snart syv år nå. Han er faglig flink, holder seg oppdatert, er god til å kommunisere og han utstråler hjertevarme og omsorg. Han bryr seg, følger opp, tar seg tid til å høre på meg.

Jeg er også veldig fornøyd med Stavanger Medisinske Senter: de er hyggelige, en annen lege kan stille opp når min ikke er tilgjengelig og de har fine, nye lokaler med et stort venterom. De har også en god digital løsning der jeg kan sende en melding til legen eller resepsjonen, der jeg kan be om fornyet resept og velge en ny time selv. Det er sjeldent jeg må bruke telefonen og vente i kø.

Den eneste ulempen er at det er lang reisevei for meg, men det er denne legen verdt, synes jeg.

Trygg, kunnskapsrik og menneskekjenner

En fastlege som er utrolig dyktig faglig og ser deg som menneske og mannen har humor. Gode forståelige forklaringer om man spør om noe. Jeg føler meg i trygge hender med Morten som fastlege.

Eneste som trekker ned er venterommets utforming. Harde benker med rett rygg kan være utfordrende for enkelte.

Trygg, snill, forståelse full og kunnskapsrik

Jeg er meget fornøyd av behandleren min. Han er kunnskapsrik og forståelse full. Han har vært alltid tilgjengelig når jeg trengte hjelp. Jeg føler meg veldig trygg med han.