Morten Munkvik

Autorisasjon (2004)

Morten Munkvik er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Morten Munkvik

Slik burde alle leger være!

Det var en veldig hyggelig opplevelse å gå til Morten! Han virket faglig sterk og trygg på seg selv og sin kunnskap. Stilte meg mange spørsmål og var genuint interessert i å høre hva jeg sa. Hans trygghet hadde en god og beroligende effekt på meg. Det er slik alle leger burde være!

Munkvik fremstår som en engasjert og dyktig lege. Han virker effektiv og holder tidene, men tar seg samtidig tid til å lytte. Veldig godt fornøyd med det arbeidet han har gjort, og han følger også opp på eget initiativ.

faglig sterk, men...

Mer interessert i spise på neglene sine enn å snakke med deg. tåler ikke opplyste pasienter. han blir lite engasjert, behjelpelig.men i dagens samfunn, jeg aksepterer hvertfall ikke "guder" i hvite frakker..

Morten er en skikkelig god lege

Morten tar seg tid, men er effektiv. Han er interessert og det er en fryd å ha ham som min fastlege!

Brilliant

En oppriktig og god lege! Har han ikke som fastlege,men fikk han som lege på legevakten da min lege sviktet.... Kommer til å bytte til munkvik dersom min lege forlater praksisen. Har aldri følt meg så velkommen på legevakt før og følte meg trygg!