Eli Marita Pettersen

Autorisasjon (2011)

Klæbu legesenter AS Telefonnummer72 83 01 7072 83 01 ...
Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu
Eli Marita Pettersen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eli Marita Pettersen

Trygg

Hun følgte meg under graviditet og har vært hos henne et par ganger med babyen nå. Virker veldig snill, engasjert og hjelpsom. Anbefales

Grundig

God hjelp av personalet til å fikse time, og fikk time dagen etter selv om det oppstod noe problemer med fastlege-byttet mitt digitalt. Legen lyttet og brukte god tid på meg. Kjempefornøyd

Begynn med å lytte?

Lite interessert i å høre på deg.
Jeg var gravid og var usikker på hvordan det gikk med lille i magen.
Spurte om vi kunne bruke doppler, men fikk da til svar at det kunne ikke hun ikke, da jeg ville være like redd igjen om en liten stund ment hun.

Byttet fastlege samme dag!
Leger er der for å lytte til deg og hjelpe deg.

Kald fremtoning og forutinntatt!

Møtte ingen forståelse, interesse eller medmennsekelighet fra denne damen! Hun hadde en nedlatende tone og undersøkte lite om hvordan plagene mine påvirket min livssituasjon, men likevel var hun tydeligvis «ekspert» på hvordan mine helseplager påvirket min hverdag. Jeg ble ikke hørt og fikk ingen hjelp. Hun hastet seg i gjennom timen og opptrådde som en svært uprofesjonell og kald lege. Heldigvis står jeg på venteliste til ny fastlege og skal aldri oppsøke hjelp fra denne damen igjen.

Dårlig evne til å lytte til pasienter

Vært flere ganger hos Eli Marita, og har etter siste gang byttet fastlege. Det fantes ikke evne til å høre på meg som pasient da jeg kom inn. Kom med spesifikt problem og ville sjekke meg for helt andre ting enn det jeg kom for. Etter å ha byttet fastlege så ble problemene tatt på alvor og det ble gjennomført utredning.