Eli Marita Pettersen

Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu
Tlf: 72 83 01 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Eli Marita Pettersen er en av 5 fastleger i Klæbu

Siste vurderinger av Eli Marita Pettersen

Verste legen jeg har vært hos

Hun hørte ikke etter når jeg snakket og tok meg ikke seriøst. Det er ikke uten grunn at man oppsøker en lege men jeg følte ikke at hun var intressert i å hjelpe pasienten sin. så det jeg kom for og var bekymret for fikk jeg ingen svar på. Byttet fastlege etter andre timen hos hun.

overlegen lege

fikk det intrykket at hun hørte ikke etter,når jeg snakket,og hun underøkte andre ting enn det jeg kom for. så det jeg kom for og var engstelig for fikk jeg ingen svar på. ikke sa hun resultat fra siste blodprøver, og hun glemte også og skrive ut nue resepter. hun tok også vanlig betalt selv om jeg hadde frikort. jeg byttet fastlege, samme dag

Både og...

Førsteinntrykket var greit nok. Virket som hun lyttet og tok meg på alvor. Ble tatt på alvor i forhold til matallergi og hun tok grundige prøver. Men mine langvarige hofteproblemer kom jeg ingen vei med hos henne... Fikk høre at det virket som om det var problemer jeg hadde hatt over lengre tid så hun ville ikke sende meg videre til røntgen. Jeg var jo røntget på kryss å tvers tidligere. Kunne vært flinkere til å lytte å vist litt mer interesse. Hun var heller ikke særlig flink til å følge opp og gi tilbakemeldiger på ting. Er ikke en lege å anbefale om man har flere forskjellige plager.

dyktig lege

Føler meg godt ivartatt hos henne da jeg føler hun tar meg på alvor og er flink til å lytte samt undersøke.
Dyktig lege som jeg ønsker å beholde så lenge jeg kan. anbefales på det sterkeste.

Dyktig og lydhør

Har vært hos henne to ganger, og er så langt veldig fornøyd. Hun lytter til pasienten og jeg føler meg trygg på at hun undersøker meg grundig.

Meget hyggelig og flink lege

Kommer nok til å beholde henne så lenge jeg kan. Lydhør.

Ok først inntrykk, men man skal vel presantere seg når man møtes for første gang, skal man ikke?

Hun virket forberett og hadde satt seg inn i sjonalen før vi møttes og det var bra. Hun var ikke så bra lytter men var mer intressert i å prate selv. Var vel mye bestemmene på hva som var bra og ikke bra å at ting var kosbart. Dette var det litt for mye fokus på etter min mening. Pasienten skal være i fokus og legen er der for pasienten og ikke omvent. Hun brukte lang tid på å fokusere på hva som var hennes mening og det likte jeg dårlig. Voksene pasienter vil bli behandlet deretter og ikke bli fortalt at det er dyrt og ta en blodprøv eller hva det måtte vær. Er det betrygende og beroligende for en pasient å få tatt en kontroll så skal det vær greit. Jeg håper dette er sån nybegynner feil fra Pettersen slik at hun får ett godt pasient/lege forhold med Klæbus befolkning og at jeg får ett godt forhold til henne som lege. Det tror jeg skal gå bra!

beste legen jeg har vært hos

Hun er grundig,hører på pasienten,effektiv..anbefales på det sterkeste:)