Eli Marita Pettersen

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 41 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2011)

Ledige plasser

0 av 1100
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

4 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Klæbu legesenter AS Telefonnummer72 83 01 7072 83 01 ...
Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu
Vis kart
Eli Marita Pettersen er en av 197 fastleger i Trondheim

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(18)
18 vurderinger
Tilgjengelighet
(14)
14 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(15)
15 vurderinger
Service
(11)
11 vurderinger

Siste vurderinger av Eli Marita Pettersen

God lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Føler meg godt ivaretatt og forstått.
Stoler på henne.
Faglig dyktig og forståelsesfull med gode råd, hun er ikke alltid enig med meg men det forventer jeg heller ikke.
Hvis hun er usikker henviser hun videre, det er av erfaring noe jeg verdsetter stort.

Jeg var litt usikker på henne til å begynne med men tror hun måtte "plassere" meg først, helt ok da jeg er slik selv.
Ingen er så perfekt at de kan få 5 så det blir da en sterk 4

Positivt

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Strukturert og kunnskapsrik. God til å lytte til pasienten. Gir gode anbefalinger. Pasienten får inntrykk av å bli tatt på alvor.

Fornøyd!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hatt henne som lege i mange år, og kunne ikke tenkt meg å byttet noen gang. Fulgte meg godt opp under svangerskap og i ettertid. Husker meg igjen, og husker hva vi har snakket om på forrige time. Lytter og viser interesse for det jeg kjenner på. Møter blikket mitt når jeg snakker, noe som er veldig viktig for meg. Jeg føler meg godt ivaretatt hos henne!

Har ikke tid til å lytte og informere

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Denne dama har verken tid til å lytte eller informere.
Det sa hun selv «Vettu, det her har jeg ikke tid til» når jeg ønsket informasjon om en type behandling,mtp fremtid planer i forhold til behandlingen min.
Har jeg bestilt time da tror at jeg har rett til å bruke litt tid ;) ( i hvertfall mer enn 10min) betaler jo egenandel.
Pasienten har rett til informasjon og helsepersonell plikt til å informere pasienten, og behandler på en verdifull måte. Kom meg ut derifra veldig demotivert og lei meg.

Tar seg tid

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har følt meg sett og hørt for de ulike tingene jeg har kommet til henne med. Både angående en fysisk utredning, men også behjelpelig angående psykisk helsehjelp. Ikke bare har hun velvillig henvist, men også bidratt med rådgivning, samt gitt meg tips og verktøy jeg kan bruke til å håndtere problemer i ventetiden.

Nå skal det sies at hun henviste til feil DPS første gang (som førte til umiddelbar avvisning), noe som førte til at det tok nærmest et år før jeg fikk hjelp ved rett instans. Dette kunne helst vært unngått ved å dobbeltsjekke grunnleggende bostedsinfo, men viljen var i alle fall der.

Betryggende og profesjonell lege!

Vis flere...