Eli Marita Pettersen

Klæbu Legesenter AS Kvinne, 34 år

Autorisert2011
Ledige plasser 9 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Klæbu Legesenter AS

Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu
Eli Marita Pettersen er en av 5 fastleger i Klæbu

Siste vurderinger av Eli Marita Pettersen

overlegen lege

fikk det intrykket at hun hørte ikke etter,når jeg snakket,og hun underøkte andre ting enn det jeg kom for. så det jeg kom for og var engstelig for fikk jeg ingen svar på. ikke sa hun resultat fra siste blodprøver, og hun glemte også og skrive ut nue resepter. hun tok også vanlig betalt selv om jeg hadde frikort. jeg byttet fastlege, samme dag

Både og...

Førsteinntrykket var greit nok. Virket som hun lyttet og tok meg på alvor. Ble tatt på alvor i forhold til matallergi og hun tok grundige prøver. Men mine langvarige hofteproblemer kom jeg ingen vei med hos henne... Fikk høre at det virket som om det var problemer jeg hadde hatt over lengre tid så hun ville ikke sende meg videre til røntgen. Jeg var jo røntget på kryss å tvers tidligere. Kunne vært flinkere til å lytte å vist litt mer interesse. Hun var heller ikke særlig flink til å følge opp og gi tilbakemeldiger på ting. Er ikke en lege å anbefale om man har flere forskjellige plager.

dyktig lege

Føler meg godt ivartatt hos henne da jeg føler hun tar meg på alvor og er flink til å lytte samt undersøke.
Dyktig lege som jeg ønsker å beholde så lenge jeg kan. anbefales på det sterkeste.

Dyktig og lydhør

Har vært hos henne to ganger, og er så langt veldig fornøyd. Hun lytter til pasienten og jeg føler meg trygg på at hun undersøker meg grundig.

Meget hyggelig og flink lege

Kommer nok til å beholde henne så lenge jeg kan. Lydhør.