Camilla Rubach

Linde Legegruppe AS

2011

Linde Legegruppe AS Telefonnummer22 72 70 6022 72 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo
Camilla Rubach er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Camilla Rubach

Beste legen jeg har hatt

Camilla er utrolig dyktig, lytter godt og tar seg alltid god tid til meg. I svangerskapet mitt var det alltid å ringe henne hvis det var noe. Kunne anbefalt Camilla videre til alle jeg kjenner.

Trygg, varm og god lege

Jeg kom til henne med min depresjon og angst i fjor og fikk intrykk av at hun virkelig tok meg på alvor.
Desverre så måtte jeg ha min samboer med,da jeg ikke klarte å prate selv og bare gråt når jeg skulle fortelle noe. Heldigvis synes hun det var okey, og hadde veldig god toldmodighet og forståelse for min situasjon.

- Kan bli bedre på å ha mer forståelse, men alt i alt er jeg fornøyd med behandligen min.
Hun er ett menneske som bryr seg om deg og passer godt som lege.

Genuin, varm og dyktig.

I møte med en kompleks psykisk sykdom har Camilla vært trygg, tillitsvekkende og tålmodig. Hun har vært svært tilgjengelig og imøtekommende, og sykdommen har hele tiden blitt tatt på alvor. Camilla oppleves som en varm og faglig dyktig lege, som virkelig bryr seg om sine pasienter.

Behagelig

Hun er rolig og lytter godt til mitt problem. Vurderer høyt og kommer med forslag til behandling som hittil har vært helt riktig.
Ved spørsmål ringer hun tilbake raskt. Jeg er veldig fornøyd.

Lite forståelsesfull

Ble ikke hørt/avvist da jeg ønsket en utredning av min sønns plattfothet (Begge mine barn har også fått henne som fastlege). Hun overtok stillingen etter min forrige fastlege. Har gått til dette senteret i årevis og alltid vært fornøyd, men pga null tillit til denne nye behandleren må vi nå skifte fastlege :(