Camilla Rubach

Autorisasjon (2011)

Linde Legegruppe AS Telefonnummer22 72 70 6022 72 70 ...
Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo
Camilla Rubach er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Camilla Rubach

Varm og trygg

Jeg opplever Camilla som lyttende og engasjert. Hun er rolig, tar seg tid og tar meg på alvor. Jeg opplever at hun bryr seg og er opptatt av pasientens beste. Hun er absolutt ikke opptatt av noe «quick fix» og «vær så god neste», slik jeg har opplevd med tidligere fastleger.

Varm og kunnskapsrik

en imøtekommende og kunnskapsrik dame. Man opplever at hun ser deg og tar deg på alvor. En veldig dyktig lege!

Beste legen jeg har hatt

Camilla er utrolig dyktig, lytter godt og tar seg alltid god tid til meg. I svangerskapet mitt var det alltid å ringe henne hvis det var noe. Kunne anbefalt Camilla videre til alle jeg kjenner.

Trygg, varm og god lege

Jeg kom til henne med min depresjon og angst i fjor og fikk intrykk av at hun virkelig tok meg på alvor.
Desverre så måtte jeg ha min samboer med,da jeg ikke klarte å prate selv og bare gråt når jeg skulle fortelle noe. Heldigvis synes hun det var okey, og hadde veldig god toldmodighet og forståelse for min situasjon.

- Kan bli bedre på å ha mer forståelse, men alt i alt er jeg fornøyd med behandligen min.
Hun er ett menneske som bryr seg om deg og passer godt som lege.

Genuin, varm og dyktig.

I møte med en kompleks psykisk sykdom har Camilla vært trygg, tillitsvekkende og tålmodig. Hun har vært svært tilgjengelig og imøtekommende, og sykdommen har hele tiden blitt tatt på alvor. Camilla oppleves som en varm og faglig dyktig lege, som virkelig bryr seg om sine pasienter.