Michael Kjærnes Kristensen

Autorisasjon (2005)

Bylegene Moss Telefonnummer69 24 08 1669 24 08 ...
Prinsens gate 2 1530 Moss
Michael Kjærnes Kristensen er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Michael Kjærnes Kristensen

Alltid tatt på alvor

Seriøs lege som alltid har fulgt opp alle mine spørsmål og bekymringer. Han har vært min fastlege i alle år han har jobbet som det.

Beste legen

Han er den beste legen jeg kunne fått.Opplever at jeg blir tatt på alvor,og at han har en genuin interesse av å hjelpe.

Hyggelig og flink

Jeg opplevde Michael som veldig grundig. Han tok seg god tid. Jeg følte meg godt ivaretatt og fikk god informasjon. Anbefales på det varmeste.

Ærlig og hjelpsom

Ærlig og ikke redd for å si ifra om man må tak selv for å bli bedre + hva jeg måtte gjøre. Han har laget avtaler, sendt legeerklæringer og fulgt opp med nav tidligere. Han tok min side når oppfølgelsen fra nav ikke var bra nok, og var ikke redd for å sette de på plass når saken min og jeg som person ikke ble sett. Han var heller ikke redd for å si fra om at jeg også måtte ta tak for å bli bedre, ta resepter/vitaminer og lignende. Eneste jeg følte at han kanskje ikke tok like seriøst var en eventuell angst jeg hadde i forhold til hjertet, men han henviste til blodprøvene og hørte på hjertet + tok blodtrykk likevel. Han kan virke sikker på sin sak, men det er ikke tegn på at han ikke bryr seg for det har jeg opplevd flere ganger at han gjør når det kommer til stykket. Kunne blitt flinkere på ventetid på et faktisk satt tidspunkt, men utover det syns jeg han er utrolig flink og ser meg og min situasjon.

Uinteressert

Har vært hos han 2 ganger,og han er hyggelig og grei, men virker som om han rett og slett er lei. Følger ikke opp og sa at han mener at man IKKE trenger å ta en rutine kontroll årlig. Skulle jo trodd at en lege ville anbefale å ta blodtrykk,sjekke blodsukker osv osv. Problemet er jo at det er pengemangel,så det er ikke lett å finne en ny lege heller.