Øystein Pettersen

Rosenlund 51 1617 Fredrikstad
Øystein Pettersen er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Øystein Pettersen

Hyggelig og imøtekommende

Alltid blid, viser interesse og kommer med råd. Opplever at jeg blir sett og forstått. Han har egne meninger og kan være uenig når det er nødvendig. Han har min fulle tillit

God empatisk lege

Dr. Pettersen kan nok oppfattes som distre og vimsete. Det kan til tider være store forsinkelser, mens andre ganger er han før tiden. Han har humor uten å "tråkke feil", og ser på deg under konsultasjon fremfor å sitte med nesen inn i skjermen.

Jeg opplever at han følger opp det han lover, og det han undersøker. Han er flink til å konferere andre dersom han er usikker. Jeg føler absolutt en trygghet i å ha han som fastlege!

P.t er han dessverre borte en periode nå og har en vikar for seg.
Skulle det være noe negativt å melde, er det rot i timebestillinger i "luken". De kan gjerne sende ut bekreftelse på time med feil tidspunkt.

Grei lege men elendig legekontor

Legen er litt distre men flink til og sende deg videre når det trengs,
Er til tider litt distre så man må gjenta det samme flere ganger og han titter mer i pc skjermen en på passienten,
Jeg byttet fastlege for og komme bort fra legekontoret,
Hadde legekontoret fungert bedre hadde jeg ikke byttet til en annen lege og legekontor,

De på labben er fantastiske men de i skranken er sure og lite samarbeidsvillige

uprofesjonell

Var nød i bytte den fastlegen på grunn av hans uprofesjonell måte å møte sine pasienter på: Stresset, ikke lytter til problemene og det føles som at han vil ha deg ut så fort som mulig. Om man velger å si fra, kan man regne med følgende svar: Om du ikke er fornøyd, så bare bytt fastlege, noe jeg gjør med glede..

Super legen

Jeg er kjempefornøyd med Øystein Pettersen. Han er seriøs og har tid til deg. Liker leger som gir meg råd eller medisiner framfor sykemelding.

Under middelmådig

Virker som en person man kan stole på.

Enkel å prate med, men misforstår mye og kommer med litt rare hypoteser framfor logiske beslutninger. Har ofte funnet bedre løsninger på problemene mine ved å google, og der skal ikke være sånn.

Virker som han har dårlig tid hver gang, er virker uforberedt hver time. Må gjenta problemene mine mye.

En god lege med glimt i øyet.

Er meget fornøyd med legen og sentrets servise.
Han er både pliktoppfylnde og
omsorgsfull i møtekommende til en hver tid og er interessert i sin pasient. Er flink til og sendt pasienter til andre fagpersoner når det er nødvendig. Er meget fornøyd med Øystein Pettersen P.S. har alltid et et smil på lur.

God lege!

Som nyinnflyttet til Lisleby var det vanskelig å vite hvilken lege en skulle søke seg til. Pekefingeren i været ble løsningen. Og Dr Pettersen ble min fastlege her. Det er jeg veldig glad for:) Han er en så kunnskapsrik og god lege. Han lytter og møter pasienten på en veldig trygg måte. Jeg kunne ikke vært heldigere med valg av fastlege! Takk:)

Jeg ble låst inne på legekontoret!

Legen var forsinket og vi ble sent ferdige. Da jeg kom til døren var den låst og ingen var å finne noen steder. Virket som alle hadde gått hjem. Jeg fikk panikk angst og sprang rundt som en gal og ropte og skrek i lange tider inntil det plutselig dukket opp en sykepleier som jobber på stedet. Hun trodde visst at jeg var reist for lenge siden! Fikk bare beskjed om at de låser døren halv fire (og går da tydeligvis!)
Dette er flere måneder siden og jeg har fremdeles panikk angst for låste dører og trange rom. Dette er noe jeg ikke har vært plaget med tidligere og synes det er trist at det skal oppstå på et legekontor hvor man går for å få hjelp ikke ytterligere skader.
Jeg trodde jo at jeg måtte sitte der til neste dag da de kom tilbake og åpnet kontoret igjen. Det jeg ikke tenkte på var at jeg kunne ha ringt politi og brannvesen og bedt de å bryte opp døren for meg så jeg kunne komme ut.
Jeg har hatt en del god erfaring med denne legen men etter denne opplevelsen kunne jeg ikke finne kraften til å fortsette der......

Flink

Dette er en lege som tar tak i ting. Som henviser når det er nødvendig. Har lytter å ser deg som pasient. Noe distre til tider. Han kan slå av en spøk, å han er man kan få tillit til. Ventetiden er grusom, så det håper jeg blir forbedret.Venterom er ugunstig for eldre, handikappet og barnevogner. Men alt i alt syns jeg dette er et legesenter jeg blir på.

uerfaren, men hyggelig

Denne legen er veldig hyggelig og ser deg som pasient, men det er tydelig at han ikke har så mange år på nakken som fastlege enda. Følte han leste en brosjyre for å finne fremgangsmåten på behandling/konsultasjon, når han heller burde søkt råd/veiledning hos en kollega istedet. Han kan virke usikker i hvordan og hva han skal gjøre. Tror allikevel han vil bli en god lege å gå til når han får litt mer erfaring.
Legekontoret generelt er lite tilpasset handikapede og barn, vogn kan du glemme. pr dags dato har jeg ventet minimum 40 min for hver eneste konsultasjon, på det værste 1 1/2 time. Det er lenge for de minste å vente på et lite og trangt venterom.