Øystein Pettersen

Rosenlund Legesenter Mann, 44 år

Autorisert2010
Ledige plasser 16 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Rosenlund Legesenter

Rosenlund 51 1617 Fredrikstad
Øystein Pettersen er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Øystein Pettersen

Hyggelig og imøtekommende

Alltid blid, viser interesse og kommer med råd. Opplever at jeg blir sett og forstått. Han har egne meninger og kan være uenig når det er nødvendig. Han har min fulle tillit

God empatisk lege

Dr. Pettersen kan nok oppfattes som distre og vimsete. Det kan til tider være store forsinkelser, mens andre ganger er han før tiden. Han har humor uten å "tråkke feil", og ser på deg under konsultasjon fremfor å sitte med nesen inn i skjermen.

Jeg opplever at han følger opp det han lover, og det han undersøker. Han er flink til å konferere andre dersom han er usikker. Jeg føler absolutt en trygghet i å ha han som fastlege!

P.t er han dessverre borte en periode nå og har en vikar for seg.
Skulle det være noe negativt å melde, er det rot i timebestillinger i "luken". De kan gjerne sende ut bekreftelse på time med feil tidspunkt.

Grei lege men elendig legekontor

Legen er litt distre men flink til og sende deg videre når det trengs,
Er til tider litt distre så man må gjenta det samme flere ganger og han titter mer i pc skjermen en på passienten,
Jeg byttet fastlege for og komme bort fra legekontoret,
Hadde legekontoret fungert bedre hadde jeg ikke byttet til en annen lege og legekontor,

De på labben er fantastiske men de i skranken er sure og lite samarbeidsvillige

uprofesjonell

Var nød i bytte den fastlegen på grunn av hans uprofesjonell måte å møte sine pasienter på: Stresset, ikke lytter til problemene og det føles som at han vil ha deg ut så fort som mulig. Om man velger å si fra, kan man regne med følgende svar: Om du ikke er fornøyd, så bare bytt fastlege, noe jeg gjør med glede..

Super legen

Jeg er kjempefornøyd med Øystein Pettersen. Han er seriøs og har tid til deg. Liker leger som gir meg råd eller medisiner framfor sykemelding.