Øystein Pettersen

Rosenlund 51 1617 Fredrikstad
Øystein Pettersen er en av 72 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Øystein Pettersen

Under middelmådig

Virker som en person man kan stole på.

Enkel å prate med, men misforstår mye og kommer med litt rare hypoteser framfor logiske beslutninger. Har ofte funnet bedre løsninger på problemene mine ved å google, og der skal ikke være sånn.

Virker som han har dårlig tid hver gang, er virker uforberedt hver time. Må gjenta problemene mine mye.

En god lege med glimt i øyet.

Er meget fornøyd med legen og sentrets servise.
Han er både pliktoppfylnde og
omsorgsfull i møtekommende til en hver tid og er interessert i sin pasient. Er flink til og sendt pasienter til andre fagpersoner når det er nødvendig. Er meget fornøyd med Øystein Pettersen P.S. har alltid et et smil på lur.

God lege!

Som nyinnflyttet til Lisleby var det vanskelig å vite hvilken lege en skulle søke seg til. Pekefingeren i været ble løsningen. Og Dr Pettersen ble min fastlege her. Det er jeg veldig glad for:) Han er en så kunnskapsrik og god lege. Han lytter og møter pasienten på en veldig trygg måte. Jeg kunne ikke vært heldigere med valg av fastlege! Takk:)

Jeg ble låst inne på legekontoret!

Legen var forsinket og vi ble sent ferdige. Da jeg kom til døren var den låst og ingen var å finne noen steder. Virket som alle hadde gått hjem. Jeg fikk panikk angst og sprang rundt som en gal og ropte og skrek i lange tider inntil det plutselig dukket opp en sykepleier som jobber på stedet. Hun trodde visst at jeg var reist for lenge siden! Fikk bare beskjed om at de låser døren halv fire (og går da tydeligvis!)
Dette er flere måneder siden og jeg har fremdeles panikk angst for låste dører og trange rom. Dette er noe jeg ikke har vært plaget med tidligere og synes det er trist at det skal oppstå på et legekontor hvor man går for å få hjelp ikke ytterligere skader.
Jeg trodde jo at jeg måtte sitte der til neste dag da de kom tilbake og åpnet kontoret igjen. Det jeg ikke tenkte på var at jeg kunne ha ringt politi og brannvesen og bedt de å bryte opp døren for meg så jeg kunne komme ut.
Jeg har hatt en del god erfaring med denne legen men etter denne opplevelsen kunne jeg ikke finne kraften til å fortsette der......

Flink

Dette er en lege som tar tak i ting. Som henviser når det er nødvendig. Har lytter å ser deg som pasient. Noe distre til tider. Han kan slå av en spøk, å han er man kan få tillit til. Ventetiden er grusom, så det håper jeg blir forbedret.Venterom er ugunstig for eldre, handikappet og barnevogner. Men alt i alt syns jeg dette er et legesenter jeg blir på.