Nadia Shaukat

Autorisasjon (2007)

Schouslegene DA Telefonnummer23 15 61 0023 15 61 ...
Trondheimsveien 2, Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo
Nadia Shaukat er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadia Shaukat

Dårlige legen jeg har vært borti.

Jeg byttet fastlege da jeg flyttet til Oslo, noe jeg angret fort på. For det første er det vanvittig lang ventetid, og når jeg først fikk time, så ble det ingen undersøkelse i det hele tatt, for det måtte jeg ta neste gang, som ble to uker etter.

Jeg ble ikke tatt på alvor, og fikk ikke den hjelpen jeg trengte. Byttet forleden tilbake til min gamle fastlege som er 2 timer unna, og det angrer jeg ikke på i det hele tatt.

Kan også nevne at resepsjonistene var svært lite imøtekommende og hyggelige.

Virker uinteressert

Følte meg skitten da hun skulle kontrollere sting etter fødsel. På seks ukers kontroll etter fødsel var jeg såvidt innom, sjekket ikke at alt var i orden eller henviste meg til gynekolog hvis hun selv ikke ønsket å undersøke.
Lite informativ, følte at det var jeg som stilte diagnosen og ikke henne. Spurte ikke spørsmål og var rett og slett uinteressert. Følte meg til bry nesten. Ingen god opplevelse så jeg har nå byttet etter bare to besøk!
Ikke pokker om jeg tar med barnet mitt ned dit!

Hyggelig lege

Vennlig lege som tok seg tid til å lytte og ga gode råd. Legekontor med lang ventetid.

Ikke fornøyd

Jeg var ikke fornøyd den perioden jeg hadde Nadia Shaukat som fastlege. Hun fremstår som lite empatisk og lyttende. Jeg forlanger ikke at en fastlege nødvendigvis skal huske deg eller sykdomsbildet ditt fra gang til gang, men det hadde vært fint med en titt i journalen, slik at jeg slapp å begynne "forfra" hver gang jeg var der. Fikk etterhvert ny fastlege ( Barbro Monfeldt) som jeg er veldig fornøyd med.

Den beste legen jeg har hatt.

Veldig fornøyd med Nadia som fastlege!! Hun er omtenksom, og jeg føler meg alltid godt tatt vare på når jeg kommer. Føler meg 100% trygg på at jeg får den hjelpen jeg trenger hos henne.