Nadia Shaukat

Schouslegene DA
Trondheimsveien 2,Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo
Nadia Shaukat er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadia Shaukat

Ingen god lege, dessverre.

Kald, distansiert og tidvis frekk. Fortalte henne at jeg opplevde ujevn hjerterytme, hvorpå hun sa hun trodde det var angst - uten å si noe som helst mer. Ingen henvisning, ikke noe videre forklaring i det hele tatt. Desverre ikke fornøyd i det hele tatt!

Ikke fornøyd med oppfølging

Jeg er ikke fornøyd med oppfølgingen jeg har fått i en vanskelig tid. Følte aldri jeg ble lyttet godt til, og gikk som regel ut med flere spørsmål enn svar. Det var en helt grei lege å ha når ting var greit.

100% fornøyd

Jeg syns Nadia Shaukat er en omsorgsfull lege som vil sine pasienter det beste. Jeg flyttet fra Oslo for noen år siden, men jeg har allikevel valgt å beholde Nadia som min fastlege, fordi hun gir meg den hjelpen jeg trenger. Liker også at legekontoret tilbyr fornyelse av resepter gjennom SMS. 100% fornøyd!

Veldig hyggelig og imøtekommende. Tar deg alvorlig.

Lytter til det du sier og tar prøver der det trengs. Tilgjengelig ved krise. Følger deg opp så du kan føle deg trygg.

Måtte bytte!

Har hatt Nadia gjennom 1. Og 2. Trimesteret av svangerskapet mitt. Legen lytter ikke. måtte gjenta meg selv flere ganger. Hun kunne til og med stille meg spørsmål hvor svaret var akkurat det jeg hadde sagt for 2 min siden. Hadde svangerskapsproblemer som jeg følte hun absolutt ikke tok på alvor. Grudde meg alltid til å gå til henne. Gikk alltid ut derfra med en følelse av å ikke bli trudd. Virket som hun manglet mye kunnskap om graviditet. Kald og lite sympatisk lege! Fikk tilslutt byttet og veldig fornøyd nå!