Nadia Shaukat

Trondheimsveien 2,Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo
Nadia Shaukat er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadia Shaukat

100% fornøyd

Jeg syns Nadia Shaukat er en omsorgsfull lege som vil sine pasienter det beste. Jeg flyttet fra Oslo for noen år siden, men jeg har allikevel valgt å beholde Nadia som min fastlege, fordi hun gir meg den hjelpen jeg trenger. Liker også at legekontoret tilbyr fornyelse av resepter gjennom SMS. 100% fornøyd!

Veldig hyggelig og imøtekommende. Tar deg alvorlig.

Lytter til det du sier og tar prøver der det trengs. Tilgjengelig ved krise. Følger deg opp så du kan føle deg trygg.

Måtte bytte!

Har hatt Nadia gjennom 1. Og 2. Trimesteret av svangerskapet mitt. Legen lytter ikke. måtte gjenta meg selv flere ganger. Hun kunne til og med stille meg spørsmål hvor svaret var akkurat det jeg hadde sagt for 2 min siden. Hadde svangerskapsproblemer som jeg følte hun absolutt ikke tok på alvor. Grudde meg alltid til å gå til henne. Gikk alltid ut derfra med en følelse av å ikke bli trudd. Virket som hun manglet mye kunnskap om graviditet. Kald og lite sympatisk lege! Fikk tilslutt byttet og veldig fornøyd nå!

Skikkelig proff lege

Vært fastlegen min i tre år og har fulgt opp på en superproff måte både i forhold til svangerskap, jobbrelaterte helseplager og av mine barn. Har alltid tatt seg nødvendig tid, vært informert og interessert. Har dessverre nylig flyttet og måttet bytte lege, men skulle gjerne hatt henne med på lasset, for hun er super.

Anbefales ikke

Vil ikke anbefale Nadia Shaukat i det hele tatt. Fikk henne oppført som min fastlege da min forrige var utilgjengelig.
Det virker som hun aldri har tid og etter 5 minutter så avslutter hun timen med en beskjed om at nå er timen ferdig. Sitter også igjen med en følelse av å ikke bli trudd på når jeg har hatt timer hos henne og har måttet dra med uforettet sak. hun undersøker ikke, men er veldig opptatt av andre "ting". Noen timer har også endt opp i krangling. Fikk diagnose på at jeg var syk av hennes vikar neste time jeg hadde der. Setter aldri mine ben hos henne en gang til.

Hyggelige mennesker i resepsjonen