Nadia Shaukat

Schouslegene DA

2007

Schouslegene DA Telefonnummer23 15 61 0023 15 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 2, Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo
Nadia Shaukat er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadia Shaukat

Effektiv og flink

Koser ikke med deg, rett på sak. Gav gode begrunnelser for det hun sa. Flink og stod på det hun sa når jeg spurte.

Hyggelig og behjelpelig

Får alltid svar på det jeg lurer på og opplever at Nadia alltid er behjelpelig. Jeg vil anbefale henne som fastlege.

Ingen god lege, dessverre.

Kald, distansiert og tidvis frekk. Fortalte henne at jeg opplevde ujevn hjerterytme, hvorpå hun sa hun trodde det var angst - uten å si noe som helst mer. Ingen henvisning, ikke noe videre forklaring i det hele tatt. Desverre ikke fornøyd i det hele tatt!

Ikke fornøyd med oppfølging

Jeg er ikke fornøyd med oppfølgingen jeg har fått i en vanskelig tid. Følte aldri jeg ble lyttet godt til, og gikk som regel ut med flere spørsmål enn svar. Det var en helt grei lege å ha når ting var greit.

100% fornøyd

Jeg syns Nadia Shaukat er en omsorgsfull lege som vil sine pasienter det beste. Jeg flyttet fra Oslo for noen år siden, men jeg har allikevel valgt å beholde Nadia som min fastlege, fordi hun gir meg den hjelpen jeg trenger. Liker også at legekontoret tilbyr fornyelse av resepter gjennom SMS. 100% fornøyd!