Nadia Shaukat

Autorisasjon (2007)

Schouslegene DA Telefonnummer23 15 61 0023 15 61 ...
Trondheimsveien 2, Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo
Nadia Shaukat er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadia Shaukat

Ikke fornøyd

Ikke så nyttig, spesielt når du går gjennom psykiske problemer. Veldig kald respons og har ingen empati overfor pasienten. belaster unødvendig bot. Anbefaler ikke!!

Trygg og kunnskapsrik!

I am very happy to have had her as my fastlege. Listened well to me and gave me good advice. I felt like she took really care of me.

Kald og fjern, men kunnskapsrik

Har hatt Nadia som lege i et par år. Hun tar lite initiativ, er utrolig lite engasjert i pasienten og ens ønsker. Jeg har selv bedt om og presset frem henvisninger o.l for å få de diagnosene jeg har fått i dag. Jeg har i løpet av min tid hos henne fått to nye diagnoser. Nadia har ikke hjulpet med henvisninger til disse annet enn etter streng mas eller heving av stemmebruk. Psykiske lidelser eller andre mentale forstyrrelser har hun veldig lite forståelse for. Hun er lite empatisk og er kald i blikket når en ankommer. Høflig, men ikke hyggelig. Virker som om hun ikke ønsker eller liker jobben sin, eller pasientene. Nadia bruker også en snaue 5-10min på en time, da hun er veldig kortfattet. Jeg har også en kornisk diagnose hvor jeg trenger fast oppfølging. Her må jeg selv be om blodprøver, og om det glemmes - blir det ikke gjort noe. Unngå denne legen om du trenger noe følelsesmessig stabilt. Den faste kontordamen, er derimot helt fantastisk og er mer engasjert enn legen selv.

Utrygg og lytter ikke

Gir ikke tid til pasienter.
Ser ikke på pasienten ,fokuserer kun på tiden.

Jeg var ikke fornøyd med hans arbeid

Endelig en proff lege som har genuint interese av pasienten.proffessonellt med uten å spørre gir råd og oppfølging

Mittt første møte med Nadia Shaukat var en positiv overaskende opplevelse. For første gang av en lege som gir full konsentrasjon og lytter gir råd og følger opp pasienten!!! ringer om blodprøver viser at man trenger noe,ringer hun samme dag og informerer om funn og henviser til behandling.
jeg har endel sportskader og forståelse rekvisisjoner om man trenger, denne legen er ingen damen som man skal ta som en selfølge!! Shaukat har og god forståelse for damer i overgangsalder og har stor forståelse for hormonbehandling.
de har og nu de sisste 2 år nye og og hyggelige i resepsjonen,og i tlf
for det var litt nærgående med hun sure damen der før
flott lege jeg nu har hatt siden hun startet,første møte for meg som pasient tok hun seg en god halvtime for å bli kjent meg..det har jeg aldri opplevd...føler meg for første gang trygg på legens genuin interesse for meg som pasient...