Nadia Shaukat

Autorisasjon (2007)

Schouslegene DA Telefonnummer23 15 61 0023 15 61 ...
Trondheimsveien 2, Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo
Nadia Shaukat er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadia Shaukat

Vil ikke anbefale denne legen

Det oppleves ikke som om hun tar problemer på alvor, og hun er ikke en god lytter. I tillegg føles det som om hun har dårlig tid. Vil ikke anbefale denne legen.

Veldig fornøyd med denne legen!

Har vært pasient hos Nadia Shaukat i ca. 2 år, og er nå i mitt første svangerskap. Har fra første time i svangerskapet følt meg utrolig godt ivaretatt. Hun tar alle mine bekymringer på alvor, og jeg føler hun følger meg opp på en utrolig god måte. Er også veldig fornøyd med legekontoret generelt, da det er enkelt å få time på kort varsel gitt graviditet. Kan absolutt anbefale både legen og legekontoret!!

Vennlig og imøtekommende

Jeg er veldig fornøyd med Nadia etter å ha hatt flere dårlige leger tidligere. Hun lytter, kommer med forslag og er vennlig og imøtekommende. Hun husker ikke alltid detaljer, men syns heller ikke vi kan forvente det når hun har så mange pasienter som hun har.

Ikke fornøyd i det hele tatt.

Jeg fikk denne legen automatisk da min fastlege ikke lenger var tilgjengelig. Var hos henne for å ta blodprøver og slo ut positivt på disse. Fikk derimot ikke den behandling som skulle til for å kurere dette, eller henvisning videre til sykehus for å undersøke dypere.
Har du forkjølelse eller noe tydelig galt som kan kureres med kjapp pensilinkur så kan hun nok anbefales. Men trengs det dypere forståelse og utredning vil det muligens ikke være tid nok i konsultasjonen og i mitt tilfelle ble jeg avfeid og fortalt at jeg innbilte meg sykdom selvom blodprøver, smerter og utslett, og det kliniske bildet sa noe annet. Har byttet lege nå og har fått behandling som har gjort meg nesten helt frisk. Lang ventetid er også noe å ta til etterretning, for så og få 5 minutter hvor du absolutt ikke blir hørt på hvis du har en del å ta opp fordi det er så kort tid hver gang og alt du skulle ha snakket med lege om bare bygger seg opp til neste time!
Det ble også gjort en gynekologisk undersøkelse en av de første gangene jeg var der hvorpå hun mistet et instrument på gulvet og ikke rengjorde umiddelbart men rushet inn på kontoret igjen slik at hun fikk gjort ferdig timen i tide. Følte at jeg måtte kjappe meg med å kle på meg etter en slik sjekk. Ubehagelig opplevelse.

Timebestilling

Jeg har ingenting å si om henne fordi jeg aldri har fått time hos henne.Det er klin umulig å få akutt time på klinikken.Jeg har fått beskjed at jeg må vente minst 5 dager.Når jeg bestiller time, er ventetiden ca 1,5 uke.Jeg har måtte ty til privatpraksis ved flere anledninger fordi klinikken ikke har kapasitet til alle pasientene.Ikke å anbefale hvis du ikke kan vente lenge på time.