Herulf Einar Bjerke Torset

Autorisasjon (2002)

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Herulf Einar Bjerke Torset er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Herulf Einar Bjerke Torset

Lite empati og ikke tilstede

Kjenner meg igjen i flere av anmeldelsene legen har fått.

Følte aldri at fastlegen tok meg seriøst. Jeg er en type som nesten aldri er hos legen, men når jeg først var der en gang ville jeg aldri ditt igjen pga så lite empati denne legen viser til sine psienter.

De gangene jeg var på legekontoret tok han meg imot og så fikk jeg sagt så vidt det jeg hadde å si og da var han klar for ny pasient. Hvis jeg hadde 2 ting å si, ble det mye for legen. Timene kunne ikke gå over 5-10 min.

Tok meg aldri seriøst

Følte at han aldri tok meg seriøst og hørte på det jeg hadde å si. Var veldig lite empatisk. Hadde dog fine lokaler. Vil ikke anbefale han.

Profesjonell og grundig

Torset er den første legen som har henvist meg videre (og riktig) for et problem jeg hadde i lang tid, slik at jeg fikk hjelpen og medisinen som har forandret hverdagen min helt. Grundig og forståelsesfull. Jeg har tidligere hatt litt vanskelig for å føle meg helt komfortabel med mannlige leger, men Torset er veldig dyktig og profesjonell. Kun positivt å si om han! Dessverre er SIO legesenters resepsjon og telefontid svært dårlig, og jeg har opplevd veldig mye surr. For eksempel at jeg fikk time og møtte opp en dag legekontoret var stengt, at de har bedt meg møte opp på feil legekontor, og at de generelt er veldig vanskelige å nå.

Beste lege jeg har hatt

Hørte på mine utfordeinger, tok selv intiative til videre oppfølging, forklart og hjalp meg til mer spesialisert hjelp. Aldri følt meg så ivaretatt og forstått av en lege.

Trygg og grundig

Jeg har hatt mange dårlige opplevelser med leger, og har sjeldent følt at jeg har blitt tatt på alvor. Jeg fikk tilfeldigvis Herulf som vikar for min lege, og det er det beste som har skjedd meg. Han tok de psykiske problemene mine på alvor, og jeg ble så lettet at jeg blir rørt når jeg tenker på det. Han satt opp en ny time med en gang, for å sørge for at det gikk riktig vei. Han gjorde en virkelig forskjell i mitt liv. Anbefales!