Herulf Einar Bjerke Torset

Autorisasjon (2002)

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Herulf Einar Bjerke Torset er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Herulf Einar Bjerke Torset

tar seg tid

Har hatt Torset som fastlege i fleire år. Han har vert dyktig og tatt seg tid til å lytte når eg har hatt behov for det. Han har til og med gitt meg fleire timer etter kvarandre, og eg har snakket med han i over 1 time fleire gonger. Han har til tider fungert som psykolog. Han har hjelpt meg med å sette opp ny time for neste gang. Han er effektiv på slikt som er greit å vere effektiv med, men bruker tid på heile mennesket. Henviser raskt til andre om ein ynskjer det, om det er noko han ikkje kan eller er usikker på. Han er flink på å forklare kvifor og korleis slik at ein veit meir om kvifor ein har ein plage, og korleis ein kan kome av med den.

Beste legen jeg har hatt!

Torset er en lege som virkelig hører på dine problemer og en får følelsen av at han genuint ønsker å hjelpe og finne beste løsning. Jeg opplevde at han tok meg på alvor med problemer som ikke er "standard" problemer og tok tak i problemer og løsninger med tanke på hva jeg som pasient ønsket.

På legesenteret fant de alltid tid til timer og dersom det var noe akutt, så kom du til med en gang. Det er svært trist at han kun er Sio-lege og det er vemodig å måtte bytte på bakgrunn av ferdig utdanning.

Anbefaler han på det sterkeste!

Veldig flink og støttende lege!

Herulf Torset har alltid tatt meg seriøst, vist empati og kommet med fornuftige løsninger. Han virker som en veldig flink lege. Jeg er storfornøyd og gruer meg til å bytte lege når jeg slutter på universitetet.

Ikke til å anbefale

Jeg var fornøyd den første gangen jeg var der. Neste gang følte jeg at han ikke tok meg seriøst. Han stønnet da jeg tok opp emnene jeg kom dit for, akkurat som om det var uviktig, og at jeg tok opp tiden hans. Jeg følte meg til bry og turde aldri bestille time der igjen.

Utrolig fornøyd

Har aldri følt at en lege har tatt meg på alvor sånn som Bjerke, uansett hva slags problem du kommer med så tar han ordentlig tak i det. Flink til å lytte, flink til å møte deg der du er.