Svein Jarle Svendsen

Autorisasjon (2012)

Svein Jarle Svendsen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Svein Jarle Svendsen

En fantastisk lege!

Svein Jarle er den beste legen jeg har hatt. Han var min fastlege da jeg bodde i Tromsø i 6 år. Han har alltid sett meg, tatt seg tid til meg, lyttet til meg, og tatt meg på alvor. Det er alltid gode og nyttige råd å få hos ham.

Han er en fantastisk mann med mye kompetanse, humor og tillit. Det føles vemodig å måtte bytte fastlege nå som jeg har flyttet.

Han anbefales på det varmeste.

Skuffet

Var hos denne legen grunnet feber, hoste og vondt i brystet. Ble ikke tatt på alvor, og var inne på time i 3 minutter. Tok ikke engang blodprøver. Blir å bytte fastlege nå.

Dårlig

Følte ikke at jeg ble tatt seriøst og ble ikke særlig godt undersøkt. Ble så vidt undersøkt før det ble bestemt at jeg var nok bare litt sliten.

Dyktig

Hadde han 10 år ca fram til jeg flyttet sørover. Dyktigste legen jeg noensinne har hatt. Han har interesse for sitt yrke og man føler seg godt ivaretatt. Aldri hatt noe problemer eller vært misfornøyd med han som legen.

Trygg og hjelpsom

Fantastik lege, dessverre måtte bytte ham på grunn av flytting ellers var jeg meget fornøyd. Han unserøker veldig grundig og gi den hjelpen du trenger med en gang, ganske rask og veldig hyggleig personlig. jeg var meget fornøyd