Svein Jarle Svendsen

Autorisasjon (2012)

Svein Jarle Svendsen er en av 70 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Svein Jarle Svendsen

Stresset og usympatisk

Etter flytting til Tromsø byttet jeg til Svein Jarle Svendsen etter å ha lest gode ting om han her på legelisten. Dessverre ble jeg svært skuffet, og opplevde at ingenting stemmer.

Han er stresset, usympatisk og jeg følte aldri at jeg ble tatt på alvor. Han ser mer i pc-skjermen enn han ser på deg.

I tillegg er hans vikar, Sissel Gravrok, enda verre. Jeg har aldri følt meg mer utilpass hos en lege enn jeg gjorde på legebesøk hos henne. Jeg stusser også over at det ikke blir sendt ut melding til hans pasienter om at han skal være borte i ett år? Nei, nå har jeg satt meg på venteliste på en annen fastlege i byen - og jeg håper det går i orden.

Kort og godt: Finn en annen fastlege.

Klinisk lege

Han kan oppleves usympatisk, lite forståelsesfull og lite interessert i psykiske sammenhenger. Han er ellers en effektiv og god lege når det kommer til fysiske plager. Ingen gode evner til å håndtere folk som sliter følels messig og psykisk. Han er der for å hjelpe folk til å bli fysisk frisk eller bli bedre og det legges ikke skjul på. Anbefaler om du har psykiske problemer eller den sort, velg en annen lege. Han er ikke ondsinnet men folk er forskjellig.

Dyktig lege

Svein er en dyktig og effektiv lege. Veldig fornøyd å ha han som fastlege. Han er hyggelig og medmenneskelig. Flere leger skulle ha vært som han. Prøver blir fulgt opp og henvisninger når det er nødvendig. (veldig bra).+ Kort ventetid.
Mucho gracias Svein! :)

Anbefales! :)

Beste legen

Han tar alt på alvor, han har hjulpet meg masse å har tatt meg på alvor når jeg har kommet til han, kunne ikke hatt en bedre lege :)

Ikke så veldg bra

hadde legen en stund, og det var det ble gjirt ufattwlig lite. Bare å komme seg ut av kontoret fortest mulig. Dårlig serive og dårlig hjelp. Var ekstremt ubehqgelig og byttwt derfor lege.