Ingebjørg Myre Hilstad

Autorisasjon (2008)

Kløfta Legesenter Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ...
Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Ingebjørg Myre Hilstad er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Ingebjørg Myre Hilstad

Trygg

Opplever at jeg er trygge hender når jeg er hos Hilstad. Alt blir sjekket og tatt på alvor! Prøver blir tatt hvis det er nødvendig og hun henviser videre når det er behov for det.

Trygg og god fastlege

Jeg opplever Hilstad som tilgjengelig, effektiv og dyktig. Hun er flink til å henvise/konferere med andre spesialister, som skaper en trygghet for meg som pasient. Hun svarer raskt på e-konsultasjoner, og man må aldri vente på en resept. Tommel opp for Hilstad!

Seriøs.

Min datter og jeg har hatt Ingebjørg siden hun begynte på Kløfta. Føler oss veldig godt ivaretatt fra første stund. Tommel opp fra oss! Håper hun blir på Kløfta til vi er pensjonister 😁

Effektiv og hyggelig

Holder tiden, henviser videre hvis hun er i tvil. Gir alltid kjapp tilbakemelding på prøver som er tatt, kjapp med fornyelse av resepter ( tilgjengelig på apoteket etter få timer). Føler meg trygg og ivaretatt.

En hyggelig og nøyaktig lege.

Det var Ingebjørg Myre Hilstad som hadde vakt i Jula ved mitt legekontor hvor jeg har min fastlege. Til tross for mye å gjøre tok hun seg god tid til å lytte på mine plager. Det er første gang jeg har fått behandling hos henne. En lege jeg gjerne kunne ha valgt som fastlege, dersom det skulle bli nødvendig.