Waqas Akhtar Amin

Ingen på venteliste

Waqas Akhtar Amin er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Waqas Akhtar Amin

Arrogant og uprofesjonell

Han lytter ikke til pasienten. Fikk inntrykk av at han har null peiling på hva han driver med. Han sjekket meg ikke ordentlig og var veldig arrogant. Skal bare "bli ferdig" med pasienten. Følte jeg ikke fikk noe hjelp etter å ha sittet flere timer i kø.

Arrogant

Foraktfull, avvisende holdning mot pasient. Dette inntrykket fra første konsultasjon, fikk jeg bekreftet i senere konsultasjoner. Byråkratisk tilnærming til legerollen.

Fantastisk lege

Ein flott fastlege som er god til å lytte og ta pasienten på alvor. Legekontoret er svært hjelpsomt og enkelt å få tak i. Eg er utruleg takksam for god behandling og det er med sorg eg flyttar ut av byen og myster legen min

Den mest late og arrogante legen

Han tar seg ikke tid til pasientene sine og setter seg ikke inn i enkelt personers sykdomsbilde. Gått til han i mange år. Han ber deg som pasient fylle han inn på hva som har skjedd deg det siste året, da han selv ikke tar seg tid til å lese seg opp på saken din, og tror alt kan fikses med vann og hvile. Jeg er kronisk syk og har faste legetimer på nevrologisk avdeling på Rikshospitalet. Noen dager kan jeg ikke gå ut av døren, og ba dermed om en telefontime for forlengelse av sykemeldingen min som jeg har hatt de siste 6mnd. Da jeg kollapser når jeg er for dårlig så er jeg låst til leiligheten og kan ikke gå ut av døren uten å ha med meg noen.
Ble møtt av den ekleste holdingen av damen i resepsjonen som sa at alle er syke så mine problemer spiller ingen rolle, og at Waqas hadde sagt at jeg måtte komme inn for en fysisk time, men de hadde ikke noe ledig den dagen så jeg måtte ringe tilbake 8.30 mandag morgen. Jeg vet at han tar null prøver når man drar til han og han gir ellers null hjelp. Betyr herved fastlege da han rett og slett er dårlig i jobben sin, har null empati, og vil helst ha pasienter som går fort inn og fort ut så han slipper å gjøre så mye.

Han burde tenke seg om han kanskje burde bytte yrke da det ikke virker som det er fastlege han burde være.

Rolig, trygg og oppmerksom lege

Jeg liker Amin veldig godt, han er flink, oppmerksom og lyttende. Får alltid hjelp når jeg trenger det.