Waqas Akhtar Amin

Autorisasjon (2011)

Waqas Akhtar Amin er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Waqas Akhtar Amin

Aldri opplevd liknende arroganse

Jeg ble henvist til Amin da min fastlege ikke hadde tid. Jeg forklarte min problemstilling med at jeg ikke tåler konvensjonelle betennelsesdempende medisiner. Jeg hadde tidligere fått skrevet ut sterke smertestillende medisiner som ikke behandler problemet men som tar bort smerten og gjør meg helt zombie. Foreslo andre alternativer jeg hadde lest om at andre i min situasjon bruker med god effekt og ble møtt av en vegg. Amin sier dette skriver jeg ikke ut, og da jeg prøvde å få en forklaring på hvorfor han ikke ville skrive dette ut eller hjelpe meg med å finne alternative behandlinger la han bare på! Skal aldri aldri til han igjen

Pålitelig og kunnskapsrik

Har hatt Waqas Amin som fastlege i et år nå, og har aldri opplevd bedre oppfølging. Har du psykiske plager blir du hørt, og det blir lagt en plan med en gang. Anbefaler han på det varmeste!

Totalt fraværende lege

Jeg har aldri vært i nærheten av en så fraværende lege. I sommer hadde jeg Covid og helsemyndighetene koblet på fastlegen min, men det ble ikke tatt noe kontakt. Jeg prøvde å 2 uker å komme i kontakt med Wasqas uten hell. Han sendte meg derimot faktura for e-konsultasjon som han ikke hadde foretatt. Har vært hos han tidligere også der han har vært helt fraværende. Jeg er hos legen kanskje hvert 3 år, men dette blir for dumt.

Bedre enn sitt rykte!

Nå har jeg møtt dr. Amin ved en håndfull anledninger de siste årene. Jeg opplever ham langt bedre enn sitt rykte - og mye av den kritikk som her fremkommer. Han er ung, nøktern (hvilket jeg mener er en god egenskap for en lege), kunnskapsrik og har gitt meg god service og oppfølgning hver gang. Kanskje ikke rett lege hvis det er mer en psykolog du trenger - men det vet jeg vel egentlig ikke - men som somatisk lege; helt førsteklasses!

Faglig dyktig og empatisk lege

Jeg har hatt legen Amin i snart 4 år, Han har hjulpet meg med å diagnoser alvorlig sykdom og følge meg opp. Amin er imøtekommende, trygg lyter og ikke minst faglig dyktig. Legekontorer har også digital booking av timer og e-konsultasjon i tillegg til å spørre personalet om hjelp/veiledning.