Geir Erik Vattekar

Søråsbråtet 9 5235 Rådal
Geir Erik Vattekar er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Geir Erik Vattekar

Unik lege

Grunnet mye helserelaterte plager siste årene har det blitt en del legebesøk og jeg har derfor blitt godt kjent med Vattekar. Vattekar er en helt unik lege med massevis av tid til pasientene sine, et unikt engasjement for faget sitt og et brennende ønske om å diagnosere og forbedre livskvaliteten til pasientene sine. Jeg kan anbefale han på det sterkeste, spesielt til pasienter som føler de ikke blir tatt på alvor av andre leger. Vattekar utmerker seg, og jeg har aldri vært borti lignende engasjement og støtte.

Takk for meg

De site årene har Geir Erik Vattekar vært familens fastlege

Vi har vært igjenom mye og jeg har bare en god erfaring

Har opplevd han ansvarlig, pålitlig og dugtig hvis han ikke vet leser han om det,

Han viser mye respekt til dine ting og personlig at han bryr seg.

Det er viktig å bli sett hos legen sin og det opplever jeg at vi har alle i hustanden opplevd.

nå flytter vi til et annet fylke håper vi får en annen som han når vi får ny fastlege.

Beste legen jeg har hatt!

Utrolig dyktig lege! Han er engasjert, lyttende og omsorgsfull. Han har alltid tid til å lytte og man føler seg godt ivaretatt.
Han har mye kunnskap og dersom han ikke kan noe (selv leger kan ikke alt!), så undersøker han og eventuelt henviser videre.
Jeg føler meg svært ivaretatt og kunne ikke fått bedre fastlege.

Flink, hyggelig og pragmatisk

Har et godt forhold til legen. Han er forståelsesfull med eit lurt smil. Oppfattes som dyktig og er grundig. Bærer preg av profesjonalitet. Ikke hatt noen tyngre diagnoser, men er et godt valg av en fastlege. Løsningsorientert, tar kontakt og er systematisk.

Skal flytte, så tenkte å gi denne tilbakemeldingen nå.

Meget usikker lege

Har opplevd at han har sittet å googlet tilstander. Virker som han vet minimalt om hvordan kroppen fungerer. Sender henvisninger i hytt og pine uten å faktisk undersøke deg selv. Opplever han som meget usikker på seg selv.