Geir Erik Vattekar

Søråsbråtet 9 5235 Rådal
Geir Erik Vattekar er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Geir Erik Vattekar

Trygg og imøtekommende

I forbindelse med flytting til Østlandet må jeg nå bytte fastlege. Jeg skulle aller helst hatt med meg Geir på flyttelasset, etter 5 år med han som fastlege. Han er med hånden på hjertet den beste legen jeg har hatt. Han er utrolig flink til å lytte, tar deg på alvor og bringer gjerne inn andres meninger for å være helt sikker i sin sak. Hver gang jeg har gruet meg har han trukket stolen sin nærmere, snudd PC-skjermen mot veggen, og gitt meg sin fulle oppmerksomhet. Han virker genuint opptatt av å ville diagnosere og hjelpe og ikke minst.... LYTTE.

Unik lege

Grunnet mye helserelaterte plager siste årene har det blitt en del legebesøk og jeg har derfor blitt godt kjent med Vattekar. Vattekar er en helt unik lege med massevis av tid til pasientene sine, et unikt engasjement for faget sitt og et brennende ønske om å diagnosere og forbedre livskvaliteten til pasientene sine. Jeg kan anbefale han på det sterkeste, spesielt til pasienter som føler de ikke blir tatt på alvor av andre leger. Vattekar utmerker seg, og jeg har aldri vært borti lignende engasjement og støtte.

Takk for meg

De site årene har Geir Erik Vattekar vært familens fastlege

Vi har vært igjenom mye og jeg har bare en god erfaring

Har opplevd han ansvarlig, pålitlig og dugtig hvis han ikke vet leser han om det,

Han viser mye respekt til dine ting og personlig at han bryr seg.

Det er viktig å bli sett hos legen sin og det opplever jeg at vi har alle i hustanden opplevd.

nå flytter vi til et annet fylke håper vi får en annen som han når vi får ny fastlege.

Beste legen jeg har hatt!

Utrolig dyktig lege! Han er engasjert, lyttende og omsorgsfull. Han har alltid tid til å lytte og man føler seg godt ivaretatt.
Han har mye kunnskap og dersom han ikke kan noe (selv leger kan ikke alt!), så undersøker han og eventuelt henviser videre.
Jeg føler meg svært ivaretatt og kunne ikke fått bedre fastlege.

Flink, hyggelig og pragmatisk

Har et godt forhold til legen. Han er forståelsesfull med eit lurt smil. Oppfattes som dyktig og er grundig. Bærer preg av profesjonalitet. Ikke hatt noen tyngre diagnoser, men er et godt valg av en fastlege. Løsningsorientert, tar kontakt og er systematisk.

Skal flytte, så tenkte å gi denne tilbakemeldingen nå.

Meget usikker lege

Har opplevd at han har sittet å googlet tilstander. Virker som han vet minimalt om hvordan kroppen fungerer. Sender henvisninger i hytt og pine uten å faktisk undersøke deg selv. Opplever han som meget usikker på seg selv.

Kjempe koselig og dyktig!

Uansett hva eg soler om bland meg og mitt barn så gjør han så godt han kan, og det han ikke vet spøtt han spesialister om ved behov og evt henviser videre! Beste legen eg kunne hatt og vil aldri bytte igjen!!

Geir Erik Vattekar

Han er en dyktig og profesjonell lege, lytter hver detalj nøye og bruker god tid. Dyktig med undersøkelser og rådgiving. Vil anbefale han.

Veldig bra lege

En veldig dyktig lege, som viser interesse for din helhetlige situasjon. Svarer utfyllende på spørsmål, har vært veldig kunnskapsrik innen de feltene jeg har hatt spørsmål om.

Meget dyktig lege

Grundig, empatisk og lyttende. Tar seg god tid, og henviser videre når det er nødvendig. Behagelig å snakke med.

ser ikke på pasienten, arrogant og usympatisk

ser mest på pcen, og ikke på pasienten. gjør seg snart opp en egen mening om pasientens tilstand uten å lyttw til pasientens bekymringer/mistanker. Kald og avvisende.

Dyktig lege

Lyttende, grundig og effektiv. God kommunikasjon, henviser når deter behov, følger godt opp.

Effektiv

Var hos 2 andre leger med plager i luftveiene uten å bli hjulpet. Fikk nå beskjed at jeg hadde luftveisinfeksjon som raskt ble konstatert og fikk resept på hestekur. Fin i formen etter 3 dager. Megafornøyd :-)