Ole-Kristian Sem

Tlf: 73 97 21 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ole-Kristian Sem er en av 13 fastleger i Malvik

Siste vurderinger av Ole-Kristian Sem

En fantastisk lege

Dr.Sem er en meget flink lege som ser hele mennesket. Han bruker tid på hver pasient. Lytter til oss.Rask med tilbakemelding på prøver, og div. En av de flinkeste legene jeg har vært hos. Er heller ikke redd for å utfordre når det trengs.

Veldig fornøyd med Dr.Sem

Dr.Sem er hyggelig,sympatisk og veldig kunnskapsrik på mangt.Jeg og min mann byttet over til han for snart ett lite år siden.Føler oss ivaretatt,og sist men ikke minst sett og hørt.Endelig en lege som tar deg tid til oss.Og vil også nevne,veldig hyggelige damer som jobber på legekontoret.

Lyttende, men kommer aldri til å bruke han igjen

Meget god lege som bryr seg og er hyggelig og MEGET kunnskapsrik.
Det eneste(og det er en alvorlig ting for min del), er at jeg ALLTID har ventet 1-2 timer på venteværelset.

Time kl 9, får komme inn kl 11. Og det å sitte der med sykt barn som trenger hjelp eller meg selv når jeg først drar til doktoren er helt uakseptabelt for meg.
Sist pakket jeg matpakke til barna, og det skal være unødvendig. Planlegg pasient-bookingen bedre!

Den beste legen jeg har vært borti

Dr. Sem er en utrolig dyktig lege, han er hyggelig, kunnskapsrik, interessert, løsningsorientert og tar seg god tid til pasienten. Han ordner opp, og er veldig flink med barn. Skaper trygghet og tillit. Veldig bra.

Den beste legen jeg har hadd.

Meget inkluderende, lytter alltid og tar seg tid, gir seg ikke før problemet er løst. Tett oppfølging.

Lyttende og kunnskapsrik

Han tar seg tid til å lytte og forklare godt, er kunnskapsrik og finner løsninger. Meget god til å skape trygghet og kommunisere med barn.

Dyktig lege og meget god kommunikator

Jeg opplever at Ole-Kristian Sem er en meget dyktig lege som møter oss pasienter på en fin måte. Han er direkte, interessert og er meget god til å kommunisere - både når han etterspør informasjon og når han forklarer "funn" etter undersøkelser.

Den beste legen jeg har møtt

Han er interessert, løsningsorientert og dyktig.

Jeg hadde opprinnelig en annen fastlege, men byttet til Sem etter å ha møtt han som vikar for min opprinnelige fastlege. Byttet også for barna og kona.

Anbefales

En ryddig lege som det er mulig å ha en konstruktiv dialog med. Det er mulig å spørre om råd og en får adekvate svar . Viser at han bryr seg om sine pasienter og deres situasjon.