Khalid Mahmood

Autorisasjon (2012)

Khalid Mahmood er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Khalid Mahmood

Veldig bra lege

Han lytter og tar seg god tid til å høre på pasienten. Veldig bra lege, kommer ikke til å bytte. Han er borte fra legesenteret nå for å bli spesialist. Hans vikar er også veldig bra , tar seg god tid til å lytte å forklare. Akkurat som Khalid. Søstrene er også veldig hyggelig.

Flinkeste legen.

Kommer aldri til å bytte lege. Han virker oppriktig interessert i deg som pasient og ditt problem. Lytter, tar seg tid og tar deg alltid på alvor. Utrolig flink!!

Fantastisk lege

Blid, lyttende og tar seg tid (derfor ofte forsinkelser, men positivt når man forstår årsak) Nøye og dyktig, gjør også inngrep selv som fjerning av føflekker.

Dyktig

En super lege som bruker god tid på pasientene sine, hender man må vente litt men det er helt greit når du kommer til en lege som faktisk tar seg tid til pasientene sine.

Hyggelig, grundig og flink til å forklare

Da jeg måtte bytte fastlege for noen år siden hadde jeg egentlig bestemt meg for en kvinnelig lege og fikk det. Men da hun sluttet etter kort tid, fikk jeg tilfeldigvis en time hos Khalid Mahmood, og han er fortsatt min fastlege. Han er en flott lege, alltid rolig og snill, og faglig dyktig. Jeg håper at jeg får beholde ham lenge!