Jean Claude Bishikwabo

Autorisasjon (2011)

Jean Claude Bishikwabo er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Jean Claude Bishikwabo

Dårlig

Han er hyggelig å prate med. Men han har ikke fulgt opp på flere ting. Virker uerfaren på mye. Veldig skuffet.

Ringer ikke tilbake

Dårlig lege som lover å ringe tilbake men som aldri gjør det! Skulle sende henvisning og da vi tok igjen kontakt fordi vi ikke hørte noe fra sykehuset viste det seg at han hadde glemt å sende henvisning. Har ringt kontordame nå i 3 uker og hun sier hver gang at han selv ringe tilbake men han gjør aldri det! En lege som man ikke kan stole på!

Beste legen jeg har hatt

Er veldig fornøyd med Jean Claude. Han lytter til meg, tar meg på alvor og viser stor forståelse. Han er en av de få legene som faktisk bryr seg og bruker tid på pasientene sine. Han henviser videre om han ikke kan hjelpe.
Jeg har ved flere anledninger fått time på dagen, noe som er supert. Må heller ikke vente lenge på time dersom man bestiller.
Han ringer også på ettermiddagen og gir svar på prøver og andre viktige ting.

Tipp topp lege, jeg er super fornøyd!!

Endelig en lege som tar seg tid!

Jeg har blitt veldig glad i min nye fastlege. Fantastisk med en lege som tar seg god tid til pasienten, han lytter og nøler ikke med å videresende til spesialist. Han bryr seg oppriktig om hver enkelt pasient. I starten syns jeg han var vanskelig å forstå, men dansken hans blir stadig mer fornorsket. Superfornøyd!!!!

En god lytter, man føler seg sett og hørt.

Hele familiens lege, dvs. besteforeldre, barn og barnebarn. Alle oppfatter ham som effektiv, han er alltid blid, vi får følelsen av at han er glad for å se akkurat oss.