Mohammed Miran Miah

Avaldsnes Legesenter AS

2012

Siste vurderinger av Mohammed Miran Miah

Dyktig og engasjert i pasienten

Jeg fikk tildelt ny fastlege etter at den forrige flyttet til et annet legekontor. Jeg var så heldig å få Miran som ny fastlege. Mine erfaringer med Miran er bare positive. Han bryr seg om pasientene, virker å være faglig dyktig og tar seg tid til meg som pasient når jeg inne til time.

Han snakker bra norsk.

Veldig fornøyd

Jeg var litt skeptisk da der kom ny fastlege i.o.m. jeg var så fornøyd med han forrige jeg hadde, men må si jeg er positivt overrasket.
Jeg blir tatt seriøst, han undersøker grundig, tar nødvendige prøver og, ikke minst, han har sendt meg raskt videre til spesialister der det har vært nødvendig.
Han har også vært veldig flink med jenta vår på 4 år, forklarer hele tiden hva han gjør, og hvorfor, slik at hun føler seg trygg. OG han skriver ikke ut resepter i tid og utide!
Snakker bra norsk.

ikke fornøyd

Jeg og mine barn fikk han da forrige lege flyttet. Han Virker usikkker og har desverre ikke forståelse for syke barn. Jeg har flere ganger vært nødt til å si til han hva helsesøster sier bør gjøres, før han gjør d som bør gjøres ifh til å ta prøver, henvisning etc.Vi føler det ikke er noe poeng i å gå til lege lenger for det er ikke mye hjelp å få. Desverre er han på legevakten også...

Positivt overrasket

Ble positivt overrasket da jeg hadde han som "Ferievikar lege" da min lege var på ferie.

Kom inn på tida!! (Pleide å vente i mellom 45 min- 120 min til min gamle lege)

Rask og enkel konsultasjon! Han tok seg tid til å lytte til sakene! (Merk: Sakene, ikke saken!!) Trengte ikke bestille ny time selv om jeg hadde opp til 3 saker.

Snakker greit norsk, er fullt forståelig!

bra:)

veldig fornøyd med han som min fastlege:) snakker veldig bra norsk
han gir veldig gode råd og flink til å forklare.
kan kun si positive ting om han som lege.

Ikke fornøyd

Han har ikke barnetekke, og snakker til barn som om de er voksne.
Når jeg kom med forslag til hva jeg mente burde gjøres, etter flere konsultasjoner, så ble jeg møtt med kjeft!
Han snakker greit norsk, men blander litt uttrykk og bommer på kroppsdeler.
Har ikke tiltro til denne legen i det hele tatt.
Positivt at man kommer inn når man har time, lite ventetid når man bestiller konsultasjon.

Flink, pålitelig og presis lege

Kjempe flink lege. Bare positivt å sei om han. Snakke norsk, så ikje la dokke skremma av navnet. Utrolig dyktig.