Mohammed Miran Miah

Avaldsnes Legesenter AS

2012

Siste vurderinger av Mohammed Miran Miah

Trygg og kunnskapsrik

Alt er bra. Ting kan ikke bli bedre. Jeg har kun gode ting å si.
Det er ingen kø før jeg får time. Jeg får time innen god tid. De er flinke på digitale løsninger.

Var fornøyd en periode , ikke lengre nå

Var fornøyd tidligere, sendte videre til spesialister,men når de ikke finner noe får jeg beskjed om at da vet han ikke og sier han ikke skriver sykemelding lengre til tross for daglige sterke smerter og store fysiologiske utfordringer. Så da setter han meg i en svært uheldig posisjon, han er ikke mottakelig for å se det menneskelige, han er mer opptatt av formelle ting og ikke gjøre noe ekstra. Gjesper mye under konsultasjonene, anbefales ikke til de med små barn. Dyktig lege når jeg har truffet han på legevakten, men kommer i dag til å bytte hele familie til ny fastlege, dessverre. Er alltid på tiden, hendt en gang jeg har måtte vente 10 min, han setter og av god tid til pasientene og du føler ikke du er på samlebånd og at du må fortest mulig ut, det er positivt.

Skepsis til NAV

Jeg gikk til denne fastlegen i et par år. Det fungerte fint en stund. Min største bekymring var den noe vanskelige parkeringssituasjonen på legekontoret. Jeg må innrømme jeg parkerte ulovlig på Karmel mange ganger :-) Så kom der diverse standard forespørler fra NAV. Hver gang så nektet Miah å besvare disse selv, men ba om at de ble besvart av spesialist. Første gang godtok NAV dette, og honorerte en spesialist for oppgaven. Neste gang nektet NAV å henvise til spesialist, muligens for å spare penger. Jeg gikk lang tid og bekymret meg og håpte at saken ville løse seg. Etter 4 (!) måneder så jeg meg nødt til å bytte fastlege for å få fortgang i saken. Den nye fastlegen hehandlet henvendelsen på dagen. Jeg finner det uakseptabelt at han nekter å besvare enkle henvendelser fra NAV!

Meget fornøyd med fastlegen Miran.

Har vært hos Mohammad Miran Miah ved flere anledninger og alltid blitt tatt godt imot.Han er rolig og avbalansert. Ved mine sykdoms bilder tar han de prøvene som trengs for å stille en god diagnose.Så jeg er veldig glad for å ha han som fastlege og håper han blir i mange år på Avaldsnes legesenter.Tror det er veldig viktig å gi konstruktiv tilbakemelding hvis det er noe som vi ikke er helt fornøyd med og selvfølgelig positiv tilbakemeldinger for det som blir gjort bra. Det er nok viktig uansett hvem som er fastlegen.

Dyktig og engasjert i pasienten

Jeg fikk tildelt ny fastlege etter at den forrige flyttet til et annet legekontor. Jeg var så heldig å få Miran som ny fastlege. Mine erfaringer med Miran er bare positive. Han bryr seg om pasientene, virker å være faglig dyktig og tar seg tid til meg som pasient når jeg inne til time.

Han snakker bra norsk.