Mohammed Miran Miah

Autorisasjon (2012)

Mohammed Miran Miah er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Mohammed Miran Miah

Veldig fornøyd

Har hatt ham som fastlege over flere år nå. Han fremstår som interessert i å finne best mulig behandling for mine utfordringer, og har alltid henvist videre til spesialist om dette har vært nødvendig.

Han er ærlig og sier alt slik det er og jeg har aldri vært misfornøyd med behandlingen av meg som pasient.

Han har til og med fulgt opp med å ringe meg i etterkant av konsultasjon for å høre hvordan det gikk.

Grusom behandling

Fikk time hos denne legen da min egen fastlege var på ferie. Etter å ha ventet en stund ble jeg kaldt inn, det ble jeg møtt med fordommer og kritikk fra øyeblikket jeg gikk inn. Jeg ble ikke hørt på, ei heller fikk jeg hjelpen jeg søkte. Alt i alt kunne jeg ikke vært mindre fornøyd med denne opplevelsen.

Kunnskapsrik fastlege

Er svært glad for å ha Miran som fastlege, det har han vært snart de siste 10 år. Har hatt flere sykdoms bilder som har blitt løst ved å stille rett diagnose og behandling. Når det har vært behov er jeg sendt videre til spesialist.Er positiv til tilgjengeligheten og når det kommer svar på prøver blir jeg ringt opp med gode forklaringer på svarene.Personalet i resepsjon og prøvelaben har jeg også bare positive opplevelser med.

Veldig flink!

Jeg er veldig imponert av Miah. Han respekterer pasienten og er kjapp til å finne diagnose. Det er aldri lang ventetid til min time. Han forklarer ting godt og gir veldig gode råd.

forståelsesfull og lytter etter :)

veldig grei lege som faktisk hører på hva du som pasient sier .. har ingenting å utsette på han..anbefales