Mohammed Miran Miah

Avaldsnes Legesenter AS

2012

Siste vurderinger av Mohammed Miran Miah

Skepsis til NAV

Jeg gikk til denne fastlegen i et par år. Det fungerte fint en stund. Min største bekymring var den noe vanskelige parkeringssituasjonen på legekontoret. Jeg må innrømme jeg parkerte ulovlig på Karmel mange ganger :-) Så kom der diverse standard forespørler fra NAV. Hver gang så nektet Miah å besvare disse selv, men ba om at de ble besvart av spesialist. Første gang godtok NAV dette, og honorerte en spesialist for oppgaven. Neste gang nektet NAV å henvise til spesialist, muligens for å spare penger. Jeg gikk lang tid og bekymret meg og håpte at saken ville løse seg. Etter 4 (!) måneder så jeg meg nødt til å bytte fastlege for å få fortgang i saken. Den nye fastlegen hehandlet henvendelsen på dagen. Jeg finner det uakseptabelt at han nekter å besvare enkle henvendelser fra NAV!

Meget fornøyd med fastlegen Miran.

Har vært hos Mohammad Miran Miah ved flere anledninger og alltid blitt tatt godt imot.Han er rolig og avbalansert. Ved mine sykdoms bilder tar han de prøvene som trengs for å stille en god diagnose.Så jeg er veldig glad for å ha han som fastlege og håper han blir i mange år på Avaldsnes legesenter.Tror det er veldig viktig å gi konstruktiv tilbakemelding hvis det er noe som vi ikke er helt fornøyd med og selvfølgelig positiv tilbakemeldinger for det som blir gjort bra. Det er nok viktig uansett hvem som er fastlegen.

Dyktig og engasjert i pasienten

Jeg fikk tildelt ny fastlege etter at den forrige flyttet til et annet legekontor. Jeg var så heldig å få Miran som ny fastlege. Mine erfaringer med Miran er bare positive. Han bryr seg om pasientene, virker å være faglig dyktig og tar seg tid til meg som pasient når jeg inne til time.

Han snakker bra norsk.

Veldig fornøyd

Jeg var litt skeptisk da der kom ny fastlege i.o.m. jeg var så fornøyd med han forrige jeg hadde, men må si jeg er positivt overrasket.
Jeg blir tatt seriøst, han undersøker grundig, tar nødvendige prøver og, ikke minst, han har sendt meg raskt videre til spesialister der det har vært nødvendig.
Han har også vært veldig flink med jenta vår på 4 år, forklarer hele tiden hva han gjør, og hvorfor, slik at hun føler seg trygg. OG han skriver ikke ut resepter i tid og utide!
Snakker bra norsk.

ikke fornøyd

Jeg og mine barn fikk han da forrige lege flyttet. Han Virker usikkker og har desverre ikke forståelse for syke barn. Jeg har flere ganger vært nødt til å si til han hva helsesøster sier bør gjøres, før han gjør d som bør gjøres ifh til å ta prøver, henvisning etc.Vi føler det ikke er noe poeng i å gå til lege lenger for det er ikke mye hjelp å få. Desverre er han på legevakten også...